Alla inlägg under juni 2008

Av Sofia - 25 juni 2008 12:11

Jippy! Nu har jag bytt två av pirat-tröjorna mot ett par gröna velourbyxor! Jättenöjd! Älskar dom byxorna:D


Och har ringt Dunnis och de skickar en svettisjacka på direkten! Bra:)

Av Sofia - 25 juni 2008 10:42

fast det var bröllopsdag förstås:D

Först dök Dunnispaketet upp på posten!

Två svettisjackor, en röd och en svart
Pyjamas rosa/brun randig
Pyjamas brun/svart rymdskepp

(Hade beställt med en kompis, tyvärr saknades en svart swettisjacka..så jag måste ringa Dunnis om det idag!)

Sen hämtade jag upp mina Meandikläder! Som virrat runt på posten en extra vecka!

10 hemliga plagg i flick 86/92

2x blomklänning
2x pricktröja
2x grön hjärttunika
prickäppelklänning (som jag redan har)
Pirattröja röd/grön pirat (som jag redan har)
Piratpike rosa
Hjärtunika Röd

Trots många dubletter är jag nöjd! Kompisen ville ha den gröna hjärttunikan och resten av dubletterna får väl bli dagisplagg...finns sååå många av dom så byte eller Tradera känns lite meningslöst...

Sen var vi och shoppade lite oxå;) Bus och Rackartyg i Karlshamn har 30-50%! Kunde jag ju inte motstå hi hi :D

En poetry-tröja med gröna ärmar med vita prickar från Molo 50%!!
Kronmössa gula cirkusdjur från Plastisock 30%

Sen vidare till resturang och mumsade god mat! Lillan skötte sig exemplariskt! Hade jättetrevligt!:) Härlig dag!

(Bus och Rackartyg har tyvärr ingen webshop...men de har 50% på Molojeans, Moloklänning och en del småfolk, IdaT, Plasisockbyxor mm....om man frågar snällt kanske de skickar? Fyndmöjlighet;)  http://www.busochrackartyg.com/index.html )

Av Sofia - 12 juni 2008 22:16

Känner mig superskyldig för att jag inte bloggat på länge!!


Har ju begränsad "vuxen ensam tid" och just nu läser jag mina favoritböcker! Så då blir bloggen lidande:(


Så är det ibland:)


Är väldigt glad förresten! Vann tävlingen hos Muppsan!! Trumpettestrumpor:D Mina favoriter!! Tack tack!!! Fin födelsedagspresent till mig;)


Annars mår jag bra, helt som vanligt:) Nya cellgifter på onsdag..inte så kul nu när man vet att man mår skunk i typ en vecka..


De hemliga plaggen från Meandi blev:

i 74/80:

röd pirattröja

orange kaninert-shirt (jättesöt!)

Röd piratklänning velour


i 86/92:

Prickäppelklänning (Jättestor!!)

Velourtunika brun m.blommor

Röd/grön pirattröja


Är inte helförtjust i pirattröjorna..men annars är jag nöjd:) Hör av er om ni vill byta;)


Beställde fler hemliga plagg nu när det var rea! Spännande värre;) Undrar om det blir några dubletter! Ska komma nu i dagarna...



Av Sofia - 3 juni 2008 18:04

s


 TÄVLA HÄR..!!


Oj, vad jag behöver en ny kamera! Tappade min i golvet:(

Av Sofia - 2 juni 2008 10:34

Ska ju starta idag! Men det verkar inte som om det är så mycket som är nedsatt:(


Visst 5 hemliga plagg för 250:- är ju fyndpris! Men jag har ju precis beställt hemliga plagg och skulle säkert få samma:( (Hoppas de kommer snart!)


Halva priset på mammakläderna helt Ok pris..men inget jag vill ha...


Smått besviken:(


Och uppdateringen på deras sida är urlångsam!



Av Sofia - 2 juni 2008 09:54

Så här söt var lillan på sin pappas födelsedag!

Av Sofia - 2 juni 2008 09:44

På väg ut i absoluta favoritkläderna! Så härliga mönster och färger Plastisock har!! Lillan får massor med komplimanger när hon har deras kläder på;)

Av Sofia - 2 juni 2008 09:39

Bjuder på lite bilder nu när jag inte skrivit på så länge! Lillan ute i trädgården i Meandis frottekjol och prickiga tights till, jättesött! :D

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards