Alla inlägg under februari 2008

Av Sofia - 29 februari 2008 23:27

när man har druckit;D


Men när man hittar fynd så får man!!


Tänk jag hittade Plastisockjackan för 100;- biligare än överallt annanstans!!!


Då måste man slå till ju! Eller hur?


Så det blev en liten beställning så här på kvällskvisten;)

Av Sofia - 29 februari 2008 22:12

När jag var och shoppade idag såg jag en bäbis som hade en leoparddress!


Komplett med öron och svans!!!!


Den var jätteful! Men ändå söt på nåt sätt;)

Av Sofia - 29 februari 2008 21:23

Tur att man slutat! :D Att man slipper beroendet!


Men att feströka kommer jag att göra..dels festar jag så sällan, dels så tänker jag aldrig börja röka igen även om jag skulle ha cigg kvar morgonen efter!


När man väl sluppit beroendet så ger man sig inte på det igen!


Åh, vad gott det var med razz!


Synd att lillan inte åt så mycket gröt nu på kvällen..nu lär hon säkert gå upp klockan 5...precis som hon gjorde i morse!

Av Sofia - 29 februari 2008 20:03

Hade det tråkigt hemma..och vem åker inte hellre och shoppar lite istället för att damsuga och tvätta;D


Så iväg vi körde!


Köpte en tallrik till lillan..sugtallrik från Lundmyr..de är jättebra!


På Litte kids corner hade Katvig precis skickat 3 lådor vårnyheter! :D

Blev en sommarsuit rosa midiapple! 159:- inte farligt alls!


En grön liten stol från Jabadabado! Jättesöt! Gissa färgen;) Japp! Grön!!

http://www.jabadabado.se/index.html


En ny matta till vardagsrummet..wait for it...wait for it....Grön!! :D


Nya gympisar till mig, och nya hopins oxå!


Två böcker, en rosa mjuk boll och badleksaker till lillan med!


Bra shopping:)


Lillan ska få det jag köpte i födelsedagspresent..ja, jag vet att jag var färdig igentligen! Men jag köper från en massa andra oxå:)


Av Sofia - 29 februari 2008 19:56

Idag har lillan haft:


Morgon:

Bodysuit svart midiapple från Katvig


Dag 1:

Tröja röda saker från Plastisock

tights röda från plastisock

Strumpor röda saker från plastisock


Ute 1:

Jacka all zip rosa/röd från Nova Star 

Kronmössa röda saker


Dag 2:

Body med flodhäst och rosa ärmar m.röda blommor från Me too

Byxor rosa m.röda blommor från me too


Ute 2:

Jacka all zip rosa/röd från Nova Star

Kronmössa svart äppellund från Plastisock

Skor vita m.silver från Adidas


Av Sofia - 28 februari 2008 20:55

Va, vart har lillans strumpa tagit vägen?


Nä, inte i tvättmaskinen!


Nämen? Va? Maken har stulit en strumpa från lillan?

En av hennes Trumpette..en mörkblå/vit som ser ut som en liten sko med snören!


Till vad? Jo, till att ha sin Mp3-spelare i! :D


Gulligt!

Av Sofia - 28 februari 2008 20:32

Det tyckte lillan om soppgrönsaker och korv:D mumsbums!


Satt och pillade i sig massor!! Undrar om hon får i sig nån gröt nu?


Kul att hon äter middag med oss andra nu:D Och samma mat..fast mildare...

Av Sofia - 28 februari 2008 19:14

Hur kan det bli 13 liter soppa när jag börjar laga den i en 10-litersgryta????


Det händer mig nästan varje gång! Ingredienserna växer helt klart på nåt mystiskt sätt! För det slutar alltid likadant..jag får asa fram en extra gryta och hälla över massa i för att få plats med sista ingedienserna!


Ja ja, nu har vi soppa för lång tid framåt;D

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards