Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Sofia - 21 februari 2008 22:37

Tänk så snyggt!


Fin kombo tycker jag;)

Jag har faktiskt villervalla bodysn i det mönstret och tunikan..fast det hade blivit mer "inpact" om man haft den långärmade och byxorna med!


Så det hamnar under önskelistan!

Av Sofia - 21 februari 2008 20:59

Idag kom strumpbyxorna och napphållaren jag betällde!


Jättefina! Klara glada färger! Jätteglad:)


Kul med paket på posten...tror det kommer i genomsnitt 2-3 i veckan nu..kommer ihåg hur det var vid vinterrean;) 2-3 paket om dagen! Det var kul!!!


Önskar jag kunde vinna pengar igen! Så jag kunde köpa mera kläder! ha ha som om det behövdes eller så...Men det har ju kommit så mycket nytt!


Får spara tills det är rea! Undrar när den börjar...hmm mitt på sommaren säkert, när alla ligger på stranden...då ska jag fynda massor!;D

Av Sofia - 21 februari 2008 20:44

Idag har lillan haft..


Tröja och blöja och mockasiner...bajsblöjor upp över öronen känns det som!


Men det verkar ha vänt nu...lite fastare form ikväll:)

Av Sofia - 21 februari 2008 19:23

Sprang inom Lindex igen...mest för att hämta kläderna jah beställt:)


Med hem slank det 2 par mockasiner:D De förra var ju såå söta på hennes små fötter, speciellt nu när hon går!


Så det blev ett par cerisa m.lila bindning och ett par brunrandiga m.orange bindning.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards