Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Sofia - 17 februari 2008 19:32

Idag har lillan haft:


Morgon:

Pyjamas lila med röda och lila hjärtan från Mini


Idag:

Samma pyjamas;)

Mockasiner bruna m.vita moln på från Lindex


Kväll:

Bodysuit vit m.minidöskallar över hela från Dunnis

Av Sofia - 17 februari 2008 13:18

Här är nåt fint:)


Blir nog favoriter i sommarsolen tror jag!

Av Sofia - 17 februari 2008 12:02

Börjar dyka upp..långsamt...


Men det man kan se är fint:)


Hummer och elefant gillar jag än så länge..hajen är väldigt pojkig..men nåt ska väl de oxå ha;)


De kommer med en mjukisapa! Hur kul är inte det!

Av Sofia - 17 februari 2008 11:41

Sprang inom Lindex när jag ändå skulle handla..det ska man inte göra..om mna vill spara pengar...


Köpte en svettisjacka i brunt (från pojkavdelningen) Påminner om heldräkten i velour de hade i höstas:) Fast med en liten orange apa vid bröstet och orange vid dragkedjan..

En hängselklänning i brunt

Mockasiner bruna med vita moln


Blev irriterad på att de inte får in den gröna hängselklänningen eller de gula velourbyxorna..så jag beställde dem från Lindex hemsida;)

Av Sofia - 17 februari 2008 11:37

Har tvättat upp lillans nya velourbyxor..de bruna som jag köpte på min första meandivisning från fyndlådan:)


Tyvärr..så ser jag att byxorna inte alls är 74/80 som säljaren sa! Utan 86/92! Så hon får väl använda dom typ nästa år eller nåt:( Trist när jag planerat att ha dem med pandatröjan som är i 74/80....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards