Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Sofia - 11 februari 2008 20:01

Jo, då säljaren hade en kvar..kanske inte till nåt fyndpris precis men ändå...en molnfilt:D

Blir säkert helt perfekt att ha i sommar när det är varmt att sova med täcke!


Så nu vill jag bara ha en med sköldisar och en med kaniner oxå ;) Nån som vill skänka mig nån sån?? Jag är sååå fattig nu!!


Har jag blivit meandi-galen som så många andra???

Följ den rafflande fortsättningen här, varje dag! *fniss*


Av Sofia - 11 februari 2008 19:37

Idag har lillan haft:


Morgon:

Bodysuit rosa splash från Nanoou


Idag:

Tröja grön med Tummen m.kompisar på

Byxor vita med massa små Tummar och blad och annat på

Cericerosa Bib m.rosa npphållare m.blommor och blad från elodie, grön napp från mam uk.

Strumpor som ser ut som svarta kinaskor över gröna strumpor från trumpett


Ikväll:

Bodysuit vit med grön/guld miniklöver från Holly´s


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards