Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Sofia - 4 februari 2008 12:31

Tänk att jag nästan glömde det här märket! Och det är ju en av mina favoriter!

Det är sånt där härligt tyg..så har man fingrat på det så är det kört:D Då köper man sig ett ex;)

Möntrena är inte helt fel de heller:)


Lillan har:


I stl.74

Klänning Vit med svart tapetmönster


Håller sig jättebra i tvätten! Form och färg! Och kvaliteten är nog bland det bästa jag sett!

Kommer att köpa mer när jag har råd;)


www.lollopard.se

Av Sofia - 4 februari 2008 10:30

Alltså..den här hamnar inte under absoluta favoriter..inte heller under ingen användning av alls..för den är lite mitt emellan...jag använde min kanske 10 ggr..och då var den klart bra:) Men nåt som kostar ca 400:- som man bara använder 10 ggr!!

Hyfsad grej...men kanske inte riktigt värt pengarna...


Jag använde min när lillan precis startade med smakisar...då var det enklare att ha henne i den än vid nåt bord hon kunde slå näsan i..

Av Sofia - 4 februari 2008 10:26

Ja, eller blöjfodral på svenska kanske?

Superbra grej det här! Man lägger i 4 blöjor och ett smalt tvättlappspaket i en snygg lite väska och vips så slipper man knöliga blöjor i väskan som tar en massa plats!!

Tänk att detta är en relativt ny ideé! Att man inte kom på den själv för 12 år sen med första barnet..hade man kanske varit rik idag;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards