Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Sofia - 23 februari 2008 22:25

Kolla vad coolt!


Bara att sy nya överdrag, eller få uppsydda av någon annan om man är som jag då;)


Häftigt att ha ett mjukt hus inomhus..fin fin koja:D

Synd att man inte bor i Stockholm...fast det hade nog varit i dyraste laget ändå;)


Men det är en sån där kul, unik grej som jag bara vill ha!

Av Sofia - 23 februari 2008 21:46

Det irriterar mig faktiskt att jag missade den!

Helt absurt! Jag har ju aldrig varit förtjust i den värst mycket!

Har jag gått och blivit knasig på äldre dar??


Nä då;) Men det har varit trevligt att mysa med hela familjen framför tvn...och kommentera alla bidragen och sådär...


Åh, jag har kanske blivit lite gammal ändå..tänker efter...hur länge sedan var det man var på fest? Hmm innan lillan i alla fall...Öhh 2 år?? Usch, måste skaffa ett uteliv!


Men vem kan lämna lillan med barnvakt på kväll/natt?? Sötnosen vill ju sova jämte mig! Hmm, får träna henne att sova i spjälsängen...när hon är frisk igen...


Men oj, vad mysigt det är att vakna med lillan stående i sängen puttandes på en med världens leende på läpparna:)

Av Sofia - 23 februari 2008 21:14

Måste bara säga att jag är jätteimpad av alla dessa som syr kläder själva!!!

Och glad att de ibland lägger ut sina alster på tradera:) Så att jag har chansen att få nåt riktigt unikt till lillan!

För jag är så uuurusel på att sy!!! Totalt värdelös!! Maken brukar få laga saker som gått sönder *fniss*


Men just nu är mycket fint hemmasytt ute på tradera som jag kommer att ha koll på;D

Av Sofia - 23 februari 2008 21:01

Hur kul var inte denna då!!!!!!!!!!!!


Inom mig lever en mager kvinna som desperat vill komma ut. Jag brukar tysta ner henne med kakor!


HA HA HA HA

Av Sofia - 23 februari 2008 20:55

Märks att lillan är bättre:D Hon är på allt!!!!

Vidoen...(jo vi har en sån stenåldersapparat;))

Videoband..

tvn..

ja, allt coh så är hon glad! Så härligt att se henne gå omkring stadigt. ja, stadigt och stadigt men stadigare än innan idag;)


Var hon verkligen så pillig och busig innan hon blev sjuk?? *glömsk*

:D:D:D

Av Sofia - 23 februari 2008 20:15

kollektion i frotte har jag bestämt mig för att skaffa in:)

Sen får jag väl sprida ut inköpen lite..har ju flera Meandiinköp och så där..


Jag bara älskar deras nya! Kjolar i orange och brun frotte, (förhoppningsvis kommer gul och grön med) , Jackor, knickers och blöjtrosor i samma!! Kan ju kombineras med precis allt!!


Tänk bara:

Gul muströja från meandi med brun frottekjol och gula frotte blöjtrosor under! CUTE!!! och Så en grön frottejacka med luva!! Åhhh


Och så klänningen i orange och gult!


Mmm, *drömmer*

Av Sofia - 23 februari 2008 20:09

På grund av den så ville inte lillan dricka mer än ett par teskedar vatten på typ hela dagen!!! Mycket illa när man har diaree!!!!


Inte förrens nu på kvällen efter ett besök i affären efter babydricka, morotsdryck, så har hon börjat dricka igen..det är som en helt ny unge! Hon har varit slö och grinig fram tills nu då hon leker och faktiskt skrattar lite med!


Usch, vad jobbigt när de är sjuka de små liven!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards