Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Sofia - 28 februari 2008 20:55

Va, vart har lillans strumpa tagit vägen?


Nä, inte i tvättmaskinen!


Nämen? Va? Maken har stulit en strumpa från lillan?

En av hennes Trumpette..en mörkblå/vit som ser ut som en liten sko med snören!


Till vad? Jo, till att ha sin Mp3-spelare i! :D


Gulligt!

Av Sofia - 28 februari 2008 20:32

Det tyckte lillan om soppgrönsaker och korv:D mumsbums!


Satt och pillade i sig massor!! Undrar om hon får i sig nån gröt nu?


Kul att hon äter middag med oss andra nu:D Och samma mat..fast mildare...

Av Sofia - 28 februari 2008 19:14

Hur kan det bli 13 liter soppa när jag börjar laga den i en 10-litersgryta????


Det händer mig nästan varje gång! Ingredienserna växer helt klart på nåt mystiskt sätt! För det slutar alltid likadant..jag får asa fram en extra gryta och hälla över massa i för att få plats med sista ingedienserna!


Ja ja, nu har vi soppa för lång tid framåt;D

Av Sofia - 28 februari 2008 17:26

Fast inte den som ska gå iväg den 2/3..utan den jag la den 8/2..


Jag betällde ju fuschia frottebyxorna..i storlek 74/80..och nu vet jag inte om jag igentligen vill ha dem längre..jag har ju inget som matchar nu när jag inte tänker beställa fuschia molntunikan...


Undrar om man får igen pengarna om man säljer dem på tradera?


Ja ja, får kolla om de passar till nåt jag har hemma när de kommer...

Av Sofia - 28 februari 2008 17:20

Idag har vi varit på öppna förskolan för första gången på länge eftersom lillan varit sjuk och innan ver det stängt...


Märktes att lillan hade jättekul:) Hon var jättebusig!


Där var en annan mamma som har två pojkar, lillkillen där hade gröna meandi plyshbyxor..åh, de är såå fina!


Ska nog inte beställa mer ur det nya sortimentet..satsa på plyshbyxorna från tradera istället! Gröna och oranga i storlek 86/92 tror jag...


Så kan hon ha dem till hösten:)



Av Sofia - 28 februari 2008 17:16

Idag har lillan haft:


Morgon:

Pyjamas från hm


Idag:

Tröja rosa m.grodprinsessa från Meandi

Kjol rosa/grönprickig från Fluff design

Tights gröna från Name it

Bib grön från Name it, napphållare grön m.blommor från Elodie, napp grön m cirklar från mam uk

Strumpor rosa balettstrumpor från Trumpette


Kväll:

Av Sofia - 28 februari 2008 10:10

Vad många besökare jag har! Jättekul!


Hoppas ni hittade nåt skoj att läsa här!


Och välkomna åter förstås;)

Av Sofia - 28 februari 2008 10:02

Japp så är det!


äts inte en hel skål gröt...sovs det inte heller en hel natt!!


Dvs lillan ville upp klockan 5 imorse! Så hon fick en liten portion gröt sedan isäng igen..sov till 8.45 ungefär...


Men man blir så trött av bruten sömn!


Så, jag ska göra tillägg i kvällsgröten..mosad banan eller äppelskrap så att hon äter en hel burk! Så att jag (och hon) får sova en hel natt!


Borde funka, eller hur?

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards