Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Sofia - 12 februari 2008 22:41

Nu har jag fått hem min filt:) Fin fina molnfilten!

Lillan ville ha den så fort hon fick syn på den! Men icke..den ska i tvätten först!

Men imorgon ska hon få ha den:D

Den blir säkert en favorit! Se om jag kan fynda nån av de andra filtarna på tradera eller nåt;)


Undrar om Kanin,sköldis och moln (och den nya råttfilten) är de enda filtarna?

Jag får fråga nån kunnig imorgon;)


Av Sofia - 12 februari 2008 22:37

Idag har lillan haft:


Morgon:

Bodysuit Vit med grön/guldiga miniklöver


Idag:

Body vit från HM

Sparkbyxor röda m.vit text från Fix, äkta 70-tal

Vit Bib med napphållare röd m.hjärtan från Elodie, napp röd miniapple från Katvig

Strumpor röd/vita som ser ut som små skor från Trumpette


Ikväll

Bodysuit svart midiapple från Katvig

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards