Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Sofia - 10 februari 2008 21:09

Idag har lillan haft:


Samma hela dagen:)

Bodysuit rosa splash från Nanoou


Riktig slappedag här idag!

Av Sofia - 10 februari 2008 15:59

jippy!

Lillan och storkillen ska få en kusin!


Jätteskoj! Måste genast ge mig ut och surfa och kolla de där grejerna som jag inte hittade förrens det var försent med lillan:D


Som Snugglenest! Och en grej som håller bäbisen sovandes på sidan...

Och så var det nånstans det fanns en färdig BB-väska!


Måste leta upp mina gravidtidningar!

och favvo sidorna på nätet...


Men sschh, det är hemligt!


Av Sofia - 10 februari 2008 12:11

Jaha, den grå molnklänningen var slut i stl.74/80..fanns i 86/92 men det är alldeles för stort, de ska visst vara stora i storlek oxå..så jag får strunta iden:( Lite synd för den är ju söt...


Sen gjorde jag en förändring på beställningen..bryr mig inte om de oranga knickersarna..tar ett par frottebyxor i Fuschia istället..


De kommer att passa bra till molnklänningen i frotte senare;)


Sen mailade jag säljaren om molnfilten..men hon har inte svarat...så vi får väl se, kanske hon inte har den kvar?


Har kommit på att jag är en otålig människa;D Jag vill ha svar på direkten! Nu allra genast;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards