Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Sofia - 26 februari 2008 22:25

att lillan passar såå jättebra i rosa och småblommigt och med tyll och broderier och volanger:)


Inte riktigt den retrolook som jag gillar nä..


Missförstå mig rätt här nu..hon passar i retro oxå" Men hon blir så där sockersöt i den andra sortens kläder...så jag är faktiskt på utkik efter lite sommarkläder i rosa gull gull;)

Av Sofia - 26 februari 2008 22:12

Nu har jag ändrat mig för..hmm...3:e gången tror jag:)


Men nu ser min beställning ut såhär:

Gul rått body stl 74/80

Bruna frottebyxor 74/80

Brun råtthatt stl.48 (hoppas den kommer att passa!)

Och strumpor från förra säsongen hon hade kvar..


Stackars säljare! Jag kan vara såå velig ibland;)

Av Sofia - 26 februari 2008 21:51

Det jag beskriver under kategorin Leksaker..


Jo, vi satt och åt på Zekes och det var två andra mammor där med sina bäbisar..så kom den ena mamman fram och undrade var vi hade köpt lillans lekmatunderlägg!! För de tyckte det såg ut att vara en så bra grej!


Jättekul! Så jag tipsade vart det fanns:) Funderar faktiskt på att köpa en extra och lägga undan så lillan har i fall hennes skulle gå sönder;)




Av Sofia - 26 februari 2008 21:29

Det där med hu och renovering är tydligen ett livstidsprojekt säger folk..jo, det kan nog stämma:)


Vårt tak är halvfärdigt...alltså vi har ett halvt tak!


Köket är till hälften renoverat...helt kök men inte färdigt...


Vi håller på att möblera om i vardagsrummet..och är halvfärdiga;D


Och till råga på allt så är det möss i källaren! Så jag har all tvätt i hallen..för annars bygger mössen bo i den!


Ja, just det..det är lite fuktigt på vinden..för vi har ett HALVT tak..så jag lägger inte precis upp nåt där heller..så hela sovrummet är fullt med för små kläder, sommarkläder och kläder lillan inte ännu har vuxit i!!


Tur att maken sover på soffan då;) Hans rygg klarar inte av sängen mer..sen är det ju upptaget på natten av lillan;) Han jobbar ju natt ändå så...

Men soffan i vardagsrummet har ju alltid kudde och täcke (och make)...



Man kan väl säga att här råder lite kaos just nu! Och så kalas snart!!

Av Sofia - 26 februari 2008 21:13

Har mest köpt födelsedagspresenter:D


Till lillan:

Ett tåg från Brio som man drar efter sig

en kanna som man använder vid badet

En klassisk skallra från Brio

Allt inhandlat på Toddler...så trevlig affär! Bästa ägarna!


I vilken affär kan man komma in..se en tidning...fråga om den fortfarande ges ut för man har letat..och de ger en tidningen! Deras egen prenumerations tidning som kom samma dag!! Hur snällt är inte det?? Jättegoa är de!


De har lite rea i butiken oxå..lite nova star och shampoodle och hollys och söta små gummistövlar med halvt skaft...om man är intresserad kan man gå in på deras hemsida och maila eller ringa och fråga vad som finns kvar! De är så rara att de kollar och så kan man handla! Superservice!


http://www.toddler.se/


Sen var jag inom Hm och köpte en tunika med lila små blommor och en vit tunika..


Var inom MIX (exit) och köpte ett par tights som passar den lilablommiga tunikan..och en rosa t-shirt från rean:)


Vad jag köpte till sonen är hemligt..eftersom han är så stor att han kan kika in här;D


Maken köpte ett till spelinläggstangentbord..


Och så åt vi varma baguetter på Zekes *mums*


Och så hittade jag lillans favoritmat!! Äntligen..den finns ju inte här!


Ja, en mysig dag på stan!


Av Sofia - 26 februari 2008 19:28

Idag har lillan haft:


Morgon:

Bodysuit svart m.möss från IdaT


Idag:

Klänning rosa m.katter från IdaT

Strumpbyxor bruna m.logo på rumpan från IdaT

Bib brun m.apor från IdaT, napphållare brun/vit randig från Elodie, napp vit och brun från Krain Mannerstål kollektionen mam


Ikväll:

Bodysuit rosa splash från Nanoou

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards