Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Sofia - 13 februari 2008 21:35

När jag fick bäbis igen och så...jag fattade inte riktigt meningen med blöjautomater..tills jag skaffade en:)

Det är faktiskt inte så snyggt med blöjpaket liggande vid skötbordet..mycket snyggare med en blöjautomat från Lundmyr hängande på väggen:)


Visst jag använder den inte så mycket som automat som lagringsplats..men det är snyggare i alla fall;)

Av Sofia - 13 februari 2008 20:52

Hmm, skulle nog tänkt på det liiite innan..men mne bättre sent än aldrig:D Maken sover ju ändå halva dagen..så jag har tid imorgon..OM vi ska på Ö.f

Ja ja, han har ändå inte hittat på nåt till mig..det gör han nästan aldrig..inte ett romantiskt ben i hela kroppen! Men ajg älskar honom ändå:D Tänk så många år vi har tillsammans..och två fantastiska barn!


Jag kan nog inte säga det på ett bättre sätt igentligen...


Jag är lycklig! Väldigt lycklig:) Jag har allt jag någonsin önskat, precis allt jag velat ha! Tänk så fantastiskt det är! Ok, liiite mer pengar i kassan hade inte varit dumt;) Men inte nödvändigt...


Det är minsann inte alla som kan säga det!

Av Sofia - 13 februari 2008 20:36

Jag gillar..


Tummen:)

Barbapapa!

Meandi-figurer


Gillar inte...

Kitty

tecknade figurer

Nallar


Tveksam till...

Bamse

Nalle Phu

Av Sofia - 13 februari 2008 20:30

Är det BARA jag som retar mig vansinnig på alla dessa som köper upp en massa kläder på reorna och sen säljer dom för (ibland massa mera) vinst??


Tycker synd om vissa som betalar hundralappar mer än vad plaggen kostat på nån webaffär under rean..förutom att vissa storlekar på reorna tar slut superfort för att dessa pengagiriga uppköpare vill ha vinst i fickan!!

Speciellt när de köper på typ outlet varor som är 2.a klass och säljer som om det var nya ok kläder! De lurar folk!


Buuu säger jag!

Av Sofia - 13 februari 2008 20:25

Jo, då..lite funderingar en onsdagskväll såhär;)


Jag har kommit fram till att jag gillar många av de "gamla" kläderna från meandi..som medaljongklänningen..och den blå molntröjan...och en massa andra plagg..plyshklänning m.hjärta..plyshklänning m. döskalle...chihua hua tröjan..rosa klänning m.broderat hjärta..Hamstern! och sköldpaddor och kaniner! Ljusrosa frotte..både kjol och byxor! Och de underbara plyshbyxorna..gröna såna!


Buhu *ledsen* att jag inte hittade meandi innan..fast då hade jag ingen att köpa till förstås;D


Men...stort MEN om jag vill ha dessa plagg...så kostar det jättemycket för att andrahandspriserna på typ tradera är skyhöga! Ibland till och med mer än nypris!


Hmm, ska hålla koll på Blocket och på secondhand...och på bytaredagar och loppisar...fast jag har inte stort hopp om att finna något:(

Men man vet aldrig! :D

Av Sofia - 13 februari 2008 19:41

Idag var det premiär för lillan att använda sin Nova Star allzip fleece jacka!

Den var såå snygg på henne, passade utmärkt! Och så hade hon sin Plastisock svart äppellund kronmössa till, oj oj vad fin hon var!!


Ser fram emot våren så man kan använda det lite oftare! Nu skulle vi ju bara över vägen till svärmors kalas..


Ja, ni läste rätt TVÄRS ÖVER VÄGEN!!! Där har jag svärföräldrarna! Som i alla älskar Raymond..så har jag det, fast min man är inte det minsta lik Ray;) *Tur*



Av Sofia - 13 februari 2008 19:28

Idag har Lillan haft:


Morgon

Bodysuit svart midiapple från Katvig


Idag:

Klänning/tunika i empireskuren, vit med lite broderat och spetskant från Lindex

Tights rosa från Nanoou

Strumpor vita från HM


Kväll:

Pyjamas Barbapapa från Åhlens

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards