Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Sofia - 6 februari 2008 14:26

Det är väl en sån där dag! Då man ingenting tar sig för..man sitter och slöläser forum och bloggar...Lillan tittar just nu på Nicke nyfiken:)


Inget kul på forumet..och inga pengar att nätshoppa för:(

Det där med att vinna pengar alltså..kul!! Förstås!

Men..när pengarna är slut, är det inte lika kul längre! Från att kunna köpa vad man vill (nästan i alla fall;)) till att vara tillbaka på normalekonmi..tufft ska jag säga! Vi hamnade nog till och med på lite minus efter vinsten! Knasigt...

Inte för att jag ångrar vare sig att vi vann eller hur vi spenderade pengarna:D

Men det är nog mer att jag vill ha pengarna igen..och så ska de aldrig ta slut heller! Som pojken med guldbyxorna ungefär;)


Ja ja, det är väl inte som att man är helt utfattig...ska ju på meandi-party på fredag..sen är jag nog utfattig!

Av Sofia - 6 februari 2008 13:03

Ja, jag vet:D Denna bloggen är väl inte riktigt till för hennes framsteg, men vem kan låta bli att skriva in en sån sak!!


Lilten börjar bli stor! Kan gå flera steg i taget nu! *Duktig*

Av Sofia - 6 februari 2008 12:12

Ja, för jag vet inte om de har det nån annanstans på de andra Karlssons..här är det ju typ en gallaria oxå...


I alla fall så ligger det en annan affär där oxå..med typ outlet..

Vad sägs om en mikk-line vår/höst overall för ca 170Kr!!!

Eller Tiny minimo till 70% rabatt?!?!!!


Det kallar jag nedsatta priser!


Fanns oxå mumin, alfons och pippi (både det danska och svenska;)) oxå till 70% rabatt!

Av Sofia - 6 februari 2008 11:05

Ok, igår åkte jag till Karlssons och köpte Dunnispyjamasar..tyvärr var det rätt utplockat i de storlekarna jag ville ha:(  Kändes lite misslyckat att jag inte hittade fler....


Men det blev i alla fall 2 harleqiunmönstrade (Lila mönster med bruna ärmar)i stl. 74/80 0ch 86/92

Och en vit med mindöskallar över hela i stl.74/80


Det fanns oxå:

Rosa m.döskalle på i stl.62/68 (hade velat ha!!)

Röd med midi svarta döskallar i stl.62/69 (hade jag oxå velat ha!!)

Rosa/brun randig i stl 50/56 (ville ha!!)

Blå/brunranding i stl. 50/56

Svart m. döskalle i stl 62/68 (vill ha den med)

Harlekinmönstrade i lila m.bruna ärmar i stl.62 -104

Små döskallar i stl. 74/80


Kvaliteten verkar lite kraftigare på de jag köpte än på den rosa m.döskalle (likadan som de som fanns där)


Och jag hade faktiskt haft råd med allihop! Eftersom de bara kostade 39:50/st!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nån som bor nära ett Karlssons???? Inte Bräkne-Hobys då förstås;)

Vill ha flera pyjamasar i stl.86/92 att ha på lager när lillan växer!


Tänk så billiga de var!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards