Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Sofia - 7 februari 2008 22:09

Här är en annan skojig grej..perfekt för allt man behöver till bäbisen, som salvor, nagelklippare, borste, kam, olja, tvål, blöjor, tvättlappar, badleksker ja..allt du kan tänka dig;)

Och den har handtag så du enkelt tar den med dit du behöver! Smart grej!


Bra köp!


Kostade typ ingenting på Tradera! 30-40 kr bara..superduperfynd! Kostar typ 400:- ny! Men det är ett bra köp ändå..även till det dyrare priset!


http://www.amvina.se/skiphop/toolbox.aspx

Av Sofia - 7 februari 2008 22:01

Ja..eller vad jag nu ska kalla den:)


Den som jag vann på tradera! Se under "mina senaste inköp"

Den var i alla fall jättebra!!! Tra la la la precis som jag föreställt mig var den och passade jättebra! Och lillan satt såå bra i den och inte kunde hon gnaga på handtaget eller slicka på myntintaget *Urk*


Åååhh jag är så jättenöjd! Den åker raka vägen in i "Absoluta favorit prylar"

Fattar inte att jag fick den så billigt! Att inte alla på Tradera fattade vilken superbra grej det är! Fast tur för mig förstås! :D

Ha ha alla tröga som inte fattar vad bra den är! Nu har jag typ den enda i sverige! Jippy!

Frakten var lite hög 77:- men faktiskt så gjorde det ingenting! För detta är min nya favoritpryl! Tra la la *lycklig*


Ja, lite knasig är jag..jag vet;D Men det gör inget...



Av Sofia - 7 februari 2008 21:48

Idag hade Lillan:


Hemma:

Holly bodysuit vit med vita mini klöver


På Ö.förskolan: 

Svart och vit Polarn och pyret tunika-klänning med bilar (folkvagnar) på

Cerisa velourbyxor från Lindex

Cerise Bib m. Elodie napphållare (rosa m.blommor och blad) och katvig-napp (svart miniapple)

Trumpettstrumpor vit/svart som ser ut som små skor


Ikväll:

En pepparkakspyjamas från Lindex

Av Sofia - 7 februari 2008 21:45

Oj oj, vad spännande det ska bli:D

Kommer nog att tjuvkika på nätet innan, vem kan vänta ända till kvällen? Men det är ändå en annan sak att se det i verkligheten sen, har fått lite skvaller oxå:) Vilket gjorde mig ännu mer nyfiken;)


Det är i alla fall en klänning jag kan tänka mig...sen får vi se:)

Ska bli skoj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards