Alla inlägg under mars 2008

Av Sofia - 31 mars 2008 08:42

Försökte lägga upp ny bakgrund och då försvann min presentationsbild????


Sen tog jag bort bakgrunden..och då kom presentationsbilden som bakgrund???


Konstigt!

Av Sofia - 30 mars 2008 22:12

Idag har jag mått mycket bättre! Varit gladare och så..världen är inte så mörk ändå;)


Försöker att inte tänka för mycket på vad som ska hända..utan tar en sak i taget!


Och nästa grej är shopping! Imorgon:D Kul kul!

Av Sofia - 30 mars 2008 22:10

Idag har vi varit på en bondgård:)


Ja, inte för att det är så kul där..men vi hade ärende dit..så idag har lillan sett 3 katter, 2 giganthundar och 2 hästar:) Grisarna brydde vi oss inte om att titta på..även om där fanns kultingar...luktar blä!


Lillan var väl inte så impad;)

Av Sofia - 30 mars 2008 22:07

Kvällsmat:)


Mmm, färsk frukt! Ananas, jordgubbar, minikiwi, vindruvor, passionsfrukt, physalis, melon, papaya mmmm sååå mumsigt!


Tillsammans med smörgåsar och the!


Mums mums!!

Av Sofia - 30 mars 2008 12:51

När jag opereras för bröstcancern..så kommer de att sätt i en "dosa" oxå..


Det är en grej som man kan spruta in cellgifterna utan att sticka mig varje gång...jag är extremt svårtstucken nämligen! Minsta blodprov är ju en prövning i tålamod...jag är inte rädd för det..bara svårstucken..små blodådror som ligger djupt och som slinker undan när nålen kommer..så jag blir alltid stucken på utsidan av händerna...


Och när man får cellgifter så är det tydligen viktigt med bra "stick"


Dosan har nåt gummi som man sticker nålen i och ett "rör" som redan sitter i en bra blodådra..typ halspulsen eller nåt sånt...


Låter lite läbbigt...


Venport heter det visst..


Läskig text att läsa men här finns den beskriven:

http://www.smittskyddvarmland.se/lokalanvorad/subcutanvenport070628.pdf

Av Sofia - 30 mars 2008 10:06

Att visa att jag vann denna på Tradera!!


Missade den första omgången..den fick inga bud så den gick runt *tur*


Och sen sänkte säljaren utropspriset! :D Så jag fick den billigare än vad ursprungsutropspriset (långt ord;)!!


*glad*


Älskar de girafferna!! De kommer ju nu med orange bas:) Passar fint med ett par oranga tights med giraffer till den gula klänningen med giraffer:D

Av Sofia - 30 mars 2008 10:02

Det missade vi helt och hållet! Hela familjen! Nu upptäckte vi det:) Klockan 10!


Videon ställer om sig själv och datorn likaså..inte reagerade vi på köksklockan heller:D


Så...vi gick upp klockan 5!!!! Fast jag trodde att klockan var 6...annars hade jag nog förskt lägga lillan igen;)


Inte konstigt att sonen sov över frukosten, han är ju morgonmänniskan själv annars!


Men nu har vi koll;)

Av Sofia - 29 mars 2008 18:46

Äntligen slipper man springa över hela huset för att ha koll!


Klart att hon får springa "lös" ändå..men när man sitter vid datorn eller tvn..så slipper man springa varje minut;)


Den blev riktigt bra! Vi har så stor dörröppning att det hade krävts massa förlängare till alla metallgrindar men denna i trä är likadan fast den är "teleskop" så den kan regleras:)


Och man slipper tröskeln eftersom den skruvas fast! Det är bara lite spackel och färg sen när den ska bort...

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards