Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Sofia - 10 mars 2008 21:32

:(


Hon har så ont i sitt lilla ben där elaka sjuksystern stack henne med sprutan..


Och så har hon fått lite feber med..stackarn! Inte alls pigg och glad:(


nu sover hon i alla fall..fått alvedon...men natten blir nog inget vidare!

Av Sofia - 10 mars 2008 19:47

Och så var jag på premiär på en ny barnbutik i Karlshamn!

Hur kul som helst!


Var först över tröskeln! Hi hi hi :D


De hade väl inte direkt några öppningserbjudanden tyvärr...

Men ohh, vad härligt att att klämma känna på kläderna! Eftersom det är en helt ny affär hade de bara de nya kollektionerna!


Katvig
IdaT
Småfolk
Plastisock
Molo
Shampoodle


MMmm, himmelriket!!


Det blev lite smått och gott med hem:)


Katvignappar 3 pkt (bara 20:- paketen!)
En Katvig sommarklänning i gult/mörkgult
En bodysuit från Småfolk m. grön/blå blommor och ceriserosa kantband
en plastad haklapp grön m.midiapple från Katvig
Svart/vita strumpor från Katvig
Svarta strumpor från IdaT

En sommarhatt bruna cirkusdjur från Plastisock


 

Måste säga att detta var en kul dag!!!! (förutom lillans spruta idag..aj aj)


Av Sofia - 10 mars 2008 19:46

Idag fick jag mina Meandikläder:D


Jag hade beställt:


bäbistunika m.godisråttor, såå söt på!! Påminner om 60-tals babydollklänning på nåt sätt när den sitter på:)


Fuschia frottebyxor..som jag inte riktigt vet vad jag ska ha till..eftersom jag ändrade min andra beställning så många gånger! ;) Ja ja..nåt får jag väl hitta på att ha dem till!


Strumpor m.godisråttor, Så underbart gulliga de var!! Supersött!


Och mitt hemliga paket..i 74/80 flicka var...en brun omlottkofta med rosa kanter och orangrosa blomma med oranga knytband som passade lillan jättebra!


Reastrumpor till mig själv prickiga och blommiga


*nöjd*

Av Sofia - 10 mars 2008 11:47

Nu har vi varit på BvC...hmm flera timmar för tidigt!! Var så säker på att det var kl.10 Men det var visst kl.13...hoppsan


Tur att vi bor på ett litet ställe och fick komma in i alla fall!

Vägning, mätning  och spruta!


76cm lång

8860g tung


Lång och smal, tjejen!


Och Aj aj!! Vad ont den dumma dumma sprutan gjorde! oj, så sur hon blev på sköterskan...blängde ilsket:)


Nu har hon ätit och sover middag...jättetrött efter sin pärs idag!

Av Sofia - 10 mars 2008 08:11

För det är bara 2!!! Online på Msn...


Tror aldrig jag har sett så lite folk online!


Ska ta morgonkaffe nr.2 nu!! Behövs om jag ska hålla mig vaken idag!


Och sen ska jag rota fram kläder till Lillan..fast det är ju alltid kul förstås;)

Av Sofia - 10 mars 2008 08:02

Japp, gett upp!


Mitt vardagsrum lär aldrig se ut som i en möbelkatalog! Nä nä...inte här inte!


Lillan har ju occuperat halva! Här är ju lekhagen..och pölen...som hon ÄLSKAR!! Så den får vara kvar den med...och så alla hennes leksaker..hennes rosa matta och gröna stol..Hmm, det är nog mer än halva vardagsrummet;D


Och den gamla fula 70-talsbokhyllan som täcker en vägg...som skulle ut så att det blev ett luftigare intryck...Den får vara kvar..för det är de enda låsbara skåpen i hela huset!! Och var ska vi ha alla papper, pärmar och böcker???


Vitrinskåpet ska bort i alla fall! Och i det "hålet" så kommer det nog mera av lillans saker att stå! :D


Ja, ja.. så är det när man bor lite trångt;)

Av Sofia - 10 mars 2008 07:59

Att Lillan måste vakna så tidigt!! halv 7...Usch, förstår hon inte att hennes gamla mamma behöver sin skönhetssömn!


Stackars liten ska få spruta idag:( Det gör redan ont..på mamma! ;D


Undrar hur lång hon blivit..och hur tjockis;) Fast hon gick nog ner lite när hon var sjuk...så hon kanske ligger på samma vikt?


Nä, förmodligen inte..vägde ju henne på 10-mån kontrollen..Hon har ju säkert gått upp en del på 2 månader:)



Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards