Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Sofia - 12 mars 2008 21:35

ont i huvudet och trött! Lillan är supermammig..fast nu sover hon! Men väldigt oroligt..


Pratade med min storasyster..vi ska hälsa på där på fredag! Kul! Har inte varit där innan..vi hade inte så mycket kontakt så.. Men det kan man ju ta igen nu på gamla dar *ha ha*


Nä, jag är så trött att min humor urartar!


Ska nog prata klart med lillasyster och sen sooova!

Av Sofia - 12 mars 2008 18:07

Jo jo, stackars mig som måste till sjukhus och ta prover!


Så jag fick (nästan) fri shopping av maken! Snäll han är:) Men det hjälpte bra! Har inte oroat mig så mycket i alla fall..det blev liksom en rolig dag av det istället!


Nu hade vi typ ingen tid alls över till att springa i affärer men ett par fem minutare snodde vi åt oss:)


Så nu har lillan ett par Molo regnbågsstövlar! Såå söta de var i verkligheten!! Urgulliga! Tog stl.20 så de lär passa i sommar...två par strumpbyxor på rea slank oxå med..cerisa och lila


Det blev oxå en snabbis inom affären som hade premiär i Karlshamn i måndags..Bus och Rackartyg. De hade ju Katvig-nappar för 20;- Så jag köpte upp några stycken! 10 paket;) De är ju billigare än vanliga nappar i affären ju!!! Det tillhör öppningsveckan..så jag tror inte de tar in fler så man får ju passa på!!!Kunde inte låta bli IdaT matsetet! Och en Svart mössa med logos på oxå från IdaT!


Körde kvickt inom Karlssons..och köpte Mikk-line dress till nästa årtill 70% rabatt!!!..en våroverall..de var ju så billiga där sist och jag ångrade mig jättemycket att jag inte passade på sist vi var där! Och en T-shirt till sonen som han ska få i födelsedagspresent.



Av Sofia - 12 mars 2008 18:02

Hade inte riktgt lust faktiskt...


Oroade mig lite för biopsiprovet och datorn var knappt ledig!


Nu har jag varit iväg och gjort mammografi och biopsi...och det var inte så farligt alls faktiskt...


Dock såg det helt absurdt ut när de klämmer bröstet alldeles platt:D

knas!


Biopsin är helt enkelt en spruta som de drar ut lite celler med..kändes knappt..lite läbbigt när man känner att de rotar runt med den bara *urk*


Och lillan var hos barnvakt! Det har inte hänt mer än en gång innan! Minstasystern passade..det hade gått bra!


Men jag saknade min lilla plutta! Och hon hade saknat oss oxå!


Hon kastade sig över oss när vi kom hem:D

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards