Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Sofia - 1 mars 2008 22:06

Jag och maken med..gillade faktiskt..kryss i taket...Linda Bengtsing!! Ingen favorit annars kan jag säga!

Och Nordman förstås! Som är en favorit annars oxå:D


Annars var det faktiskt hyfsat rakt över idag!

Av Sofia - 1 mars 2008 22:03

Nu får det vara bra för ett tag!!


Hela ekonomin kraschar annars! Nä, då jag har faktiskt koll på det...men nu får jag dra i bromsen! Efter alla presenter och kalas kommer jag verkligen att vara fattig:(


Så är det ibland...nästa shopping får bli vid sommarrean..tror ni jag kan hålla mig tills dess? *skeptisk* ;D

Av Sofia - 1 mars 2008 21:54

Där slösade jag direkt upp vad jag sparade på meandihatten!!


Men detta mönstret är mitt absoluta favorit från katvig! Färgen med! Finns i röd/rosa med som är nästan lika fint!


*nöjd*

Av Sofia - 1 mars 2008 21:19

Nu har jag ändrat mig igen!


Hopp och hej vad dyr den där råtthatten var! 150:- för en sommarhatt!


Nä, då köper jag hellre sommarhatt från Platisock, brun m.cirkusdjur Och kanske en gul cirkusdjur kronmössa;) Skulle bara bli 50:- mer! För två!

Av Sofia - 1 mars 2008 20:58

Man ska INTE försöka laga kompott när det är melodifestivalen!!!


I alla fall inte om man vill att den ska vara ätlig! ;D


Ett bränt skikt i botten på grytan...*blä*

Av Sofia - 1 mars 2008 19:25

Det blev jättebra sist! Lillan tyckte att det var jättegott:)


Men jag hade en annan sorts päron då! Men det funkar säkert med de jag har hemma!


Kompott:


Skalade päron i bitar

Skalade äpplen i bitar

kardemummapulver

Kanelpulver

Vatten


Koka tills det är tjockt...låt svalna...Färdigt:) Och förhoppningsvis gott!

Av Sofia - 1 mars 2008 18:44

En sån här har jag varit sugen på jättelänge! Tyckar att den är såå fin!


Ska hålla koll på den i alla fall!


http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=58475205

Av Sofia - 1 mars 2008 18:38

hade lagt ett bud på en Moon Kids frotteklänning, men var inte hemma när den gick ut så nu när jag kollade den så hade jag vunnit den!


*skoj*


Jag gillar ju deras frottekläder:) Denna är ju för stor just nu, men kul med nåt att se fram emot när hon växer!


Så nu kan jag stryka den från önskelistan:D

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards