Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Sofia - 1 mars 2008 18:34

Idag har lillan haft:


Morgon:

bodysuit svart midiapple från Katvig


Dag:

Tröja vit/rosa randig från Hm

strumpbyxor rosa från Lindex

Byxor svart velour från Lindex

Bib svart/vitrandig från Name it, napphållare rosa m.blommor från elodie, Napp svart miniapple från Katvig


Kväll:

Bodysuit brun m.apor från IdaT

Av Sofia - 1 mars 2008 18:31

Matshopping...behövs det med ibland!


Lillan hade sin kundvagns-skydds-grej..Och den fick vi beröm för, kul! För den är ju såå bra:D


Lillan var ute och gick lite i affären oxå! Så sött när hon stultar omkring i sina små skor:) Fast jag undrar om de inte är i minsta laget nu..måste mäta hennes fötter!


Köpte lite tulpaner för vårkänslan oxå!

Av Sofia - 1 mars 2008 18:29

Det luktar gammaldags nu efter matlagningen..så där som det kunde lukta hos mormor/farmor...


Jag har kokt falukorv med lagerblad och kryddpeppar:D Serverat med grönsaker och potatismos (senap och ketchup)


Det var populärt av både stora och små! Kul!

Av Sofia - 1 mars 2008 10:34

Såg/hörde ni nyheten? En postbil med massa paket hade brunnit!


400 paket eller vad det var!


Tänk alla vi som väntar på paket från tex Tradera!


Jag väntar 5 stycken ju! Tänk om de brunnit upp?

*hemska tanke!*


Och hur ska man få veta det? Adresserna lär ju ha brunnit upp de med! Man får bara vänta och se....



Av Sofia - 1 mars 2008 10:00

Här är vad lillan kommer att få på födelsedagen:D


Hon blir nog glad tror jag;)


Klart att det blir nog mer kläder än en tröja..men den får representera kläder! Fick ju inte plats med mera;)

Av Sofia - 1 mars 2008 09:19

Härligt vårgrön! Lite färggladare än den svarta med blommor jag hade innan;)


Ser mysigt färgglatt ut med lillans leklådor och leksaker i hela vardagsrummet! Ja, vi har det trångt;)


Så lillan har "sitt rum" i vardagsrummet:D

Av Sofia - 1 mars 2008 09:15

Tur att jag beställde jackan i natt!!


För nån timme efter så hade de ändrat till samma pris som alla andra!

Ååå, hoppas nu att jag får min jacka för det priset som stod när jag beställde! Och betalade med för den delen...


Synd för alla andra som inte hann innan affären kom på sig och ändrade priset!


Fast jag är glad förstås, som hittade den billigt! :D

Av Sofia - 1 mars 2008 09:13

Fast lillan som faktiskt till nästan 8! Trots att hon inte åt en hel tallrik gröt!


Skönt, för jag är trött idag! Maken är tröttare..ligger på soffan och sover!


Hmm, är det inte långlördag idag? Typ överallt;D

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards