Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Sofia - 9 mars 2008 22:30

Och mera lek! Visst är hon fin! Lillsnuttan!


så stor fast så liten!

Av Sofia - 9 mars 2008 22:26

Presenterna öppnades innan tårtan!:)

Av Sofia - 9 mars 2008 22:23

Här är Lillans alldeles egna tårta!


Ser mumsig ut! ;)


sockerkaka med mosad bananfyllning och grädde m.strössel på!


Ser inte så mumsig ut när hon kladdat med den;D Men den smakade gott i alla fall!


Sen bar det av tll badbaljan! Nytvättad och fin så kunde man leka med sitt nya bowlingset! :D

Av Sofia - 9 mars 2008 21:59

Detta skrev jag för så länge sedan känns det som!


På bilden är hon 6 timmar gammal! Vi har inte ens lämnat förlossningen ännu...så fin hon är! *snyftig*



 "Lillan har kommit!!Vi kom hem igår efter en vecka på BB. Hon är helt underbar!!
Jag snittades den 8/3 som planerat, men det blev lite komplikationer..för mig inte henne:)
Jag återkommer med hela historien när jag kan sitta lite mer bekvämt vid datorn."


Fick så knasiga komplimanger på BB "hon har så fint runt huvud" ?? ;D

Av Sofia - 9 mars 2008 21:42

Jippy!!!


Jag får mina kläder från Meandi imorgon!! Jättekul!


Är sååå nyfiken på mitt hemliga plagg!!! Undrar vad det är??


Härligt att få hem det och börja använda kläderna!



Av Sofia - 9 mars 2008 21:39

Tänk så bra!!! En RIKTIG klädaffär öppnar i Karlshamn imorgon!! Ja, smygpremiär är det visst!


Gissa om jag tänker stå och rycka i dörren! ha ha ha! Hoppas att det inte är supermycket folk bara!


Nä, men superkul med alla favoritmärken på närmare håll!


http://www.busochrackartyg.com/index.html

Av Sofia - 9 mars 2008 21:38

ligger nere:(


Trist! Jag såg fram emot att "höra" om minisemestern!

Hon skriver så kul och mycket! ;D


Ja ja, hoppas sidan är uppe imorgon!

Av Sofia - 9 mars 2008 21:33

Satt och var sentimental igår..tänk så stor lillan är! Att 1 år har gått så fort!

Kikade på bilderna från födsel..och framåt;)


Tittade oxå på stora killens babyfoton! Så liten han var..fast han ser större ut än lillan i samma ålder...vad unga och smala vi föräldrar var..och så qlueless man var! Man visste ju igentligen ingenting:D

Tur att vi lärt oss till denna gång!


Kul att se när storkillen fick sin 1-års tårta:) Sittandes i samma stol som lillan fick sitta i och få sin 1-års tårta! Samma stol som jag hade som liten! Kul!


Tänk vad tiden går! Storkillen är 175cm lång och fyller hela 13 år!!

Vad gammal jag är;)

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards