Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Sofia - 17 mars 2008 21:41

Jag trodde nog att jag skulle sätta mig och skriva att det inte var nån fara..bara en ofarlig knöl..


Men så var det ju förstås inte..


Jag har cancer!! Jag är bara 32 år!


Orättvist! Jag har ju en liten som behöver mig här hemma, inte kan jag ligga på sjukhus och sånt dumt heller!


Inte kul..:(

Av Sofia - 17 mars 2008 10:40

Idag är jag rökare! Men bara idag! Jag är faktisk väldigt nervös! Händerna skakar lite..


Usch! Men snart vet jag i alla fall! För nu åker vi till doktorn...

Av Sofia - 17 mars 2008 10:38

Det snöar för fullt här!!


Det ska tydligen komma en decimeter inatt!!


Kul för Lillan!! Då kanske hon äntligen får åka pulka!! Måste bara köpa en först! ;)


Och tur att vi inte satt på sommardäck än!!:D

Av Sofia - 17 mars 2008 08:31

En snabb sådan oxå! Distriktssköterskan ringde och läkaren ville träffa mig idag!!


Usch, så stressad jag blir!! Vet inte om det är bra eller dåligt ju!


Tänk om dom säger "du har cancer" Vad gör man då? Hur reagerar man i ett sånt läge???


Kanske tyr att läkartiden kom snabbt..så jag slipper oroa mig så mycket...bara några timmar!


Undrar om jag kan blir rökare bara för idag! Ni söm röker/rökt vet hur lugnande det är att gå ut och ta en cigge!


Nä, vad stressad jag blev nu! Supernervös faktiskt!


Håll tummarna för mig!!!!!!

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards