Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Sofia - 20 mars 2008 22:30

Är samma som tjejens bandana!


Jag gillar de oranga shortsen med giraffer på oxå:)

Av Sofia - 20 mars 2008 22:18

Köpte regnsetet som jag sett ut åt lillan..Jättefint! IdaT ljusgrönt med flodhästar på:)


Smet inom Kappahl och fyndade en gul molnbody! Jättesöt! Ska inte ut i butik förrens v.16!?!? Wow..har ju sett att folk köpt dom på andra ställen?

Ja, ja glad att jag fick tag på en! Ska komma byxor till med! Måste vara snabb sen och få tag i ett par;D


Köpte ett par praktiska prylar till gravida lillasyster med:)


Lillan slocknade för natten i bilen..så hon lär vakna hungrig inatt *suck*

Av Sofia - 20 mars 2008 22:15

Jaha, det var den sista i släkten jag behövde berätta för..och nu är det gjort...


Det blir lite lättare för mig för varje jag berättat för..men inte lätt för dom..


Mormor tog det väl hyfsat..hon ville ju veta..men hon var lite ledsen när vi åkte därifrån...


Men nu har hon tid att smälta det i alla fall..


Hade ju inte kunnat låta bli att tala om det!!

Av Sofia - 20 mars 2008 15:04

Fick det bli till slut;)


Först ville jag till Hässleholm, sen till Älmhult...men det blir en tripp till Karlshamn och till Asarum..ska nog tala om det där med cancern för mormor...så hon får en chans att smälta det innan hon träffar alla på sonens kalas..vill inte att det bara ska bli en massa snack om det då ju!!


Det är ju hans dag! Och det ska ju vara en bra dag:D

Av Sofia - 20 mars 2008 15:03

Det dalar vackra snöflingor, så där halvstora :D


Jättefint!


Av Sofia - 20 mars 2008 12:46

Här har jag hittat dels en barnmatshållare..som är billigare än de jag har!!!:)


Dels en medicin napp!!! Så att det blir enkelt att ge barnet medicin!! Hur bra är inte det???


Finns här:

http://www.mamaneeds.se/shop/index.php?manufacturers_id=13


De har en massa andra smarta grejer med!

Av Sofia - 20 mars 2008 12:19

Kolla in så helt underbara!!!


Speciellt regnbågskläderna!!!!


Och på deras hemsida så finns sommarsuits!! Oj oj, så mycket fint de kom med!!


VILL HA!!!!!!!!!!!!


http://www.villervalla.se/STARTSIDA/tabid/591/language/sv-SE/Default.aspx

Av Sofia - 20 mars 2008 11:53

Kolla vad söt!! Supercute! :)

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards