Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Sofia - 24 mars 2008 19:39

Lillan är förkyld...och gnällig och grinig och trött...


Vill bara äta joggi och gröt..ingen mat eller så..lite päron petar hon i sig men inget annat...


Hosta har hon fått oxå...


Ikväll ville hon till att börja med inte äta...sen blev hon ledsen och skrek...och kräktes upp maten hon fått i sig! Över sig, mig och golvet..det droppade om mig eftersom hon klamrade sig fast så jag fick massor över mig..mysigt...


*Usch* Jobbigt!


Nu sover hon efter många om och men och med tom mage! Så nu stupar väl jag oxå isäng snart..lär få gå upp inatt!

Av Sofia - 24 mars 2008 19:31

Det var trevligt att se magen;)


Lillan fick jättefina kläder i present:D En tröja mörkrosa m.brunlila blommor på från Tea collection och en body booboo girl lila från Gaia och Ko!

Bodyn var lite stor men då har man ju nåt att se fram emot att hon växer i! :)


Och så gick syster igenom kläder och prylar för hennes lilla kommer ju i September:) Så nu har halva garderoben mimikläder åkt iväg! Och lite andra babyprylar:)

Av Sofia - 24 mars 2008 19:15

Jaha, så har man mött släkten..


Det blev en del huvudtiltanden och sånt, hade dock glömt halvkramar och klapp på axeln! ;) Skämt åsido så är det skönt med stöd...


Make oc son var hemma med en sjuk lillan...Jag var saknad kan jag säga!!! :D Lillan klappade i händerna och strålade när jag kom hem! Och sonen tyckte "åk aldrig iväg igen mamma!!"  Lillan hade inte varit nöjd eller sovit mycket den dagen!


Jag måste erkänna att jag är rätt orolig för när jag måste läggas in och opereras! Men det går förhoppningsvis bra! Får arbeta på det nu..


Annars var det skönt att få vila ryggen lite..lillan vill ju bli buren nu när hon är sjuk..tar på ryggen!!!


Åt mumsig mat oxå:) nam nam!



Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards