Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Sofia - 6 mars 2008 22:57

Kolla in! Visst är det samma????


Den ena är från Lindex och den andra från småfolk!


Jag gillar inte den här kopieringen! Tristast är när man har orginalen...


Vad är det de säger? Kopiering är största formen av komplimang?

Av Sofia - 6 mars 2008 22:20

Eller varför inte några sneakers i massa fina färger!


Eller badskor som skydd mot vassa stenar i sommar!


Från samma ställe som stövlarna!


Men skorna är billigare! 98;- är inte så farligt!

Av Sofia - 6 mars 2008 22:12

Nu när lillan går och vill gå överallt så har det ju blivit viktigare vad hon har på fötterna;)


De här är fina:D Mycket sugen på dom!


Finns hos http://pippilotta.jetshop.se/default.aspx


199:-  kostar de...Lite dyrt...

Av Sofia - 6 mars 2008 22:07

Titta så fint! Och förmodligen hållbarare än porslinskoppar;)


Gjort i plåt minsann!


Finns på http://www.1klass.se/E-handel/


Av Sofia - 6 mars 2008 22:01

För att trösta mig lite så kikade jag runt bland webbshopparna;)


Och titta vad jag hittade!


Från Gaia & Ko kommer dessa! Såå underbart söta!! Jag har haklapp i det mönstret sen innan för jag tycker att det är så fint!


Så jag är jätteglad att de har börjat göra kläder i det!!


Finns på http://www.smatting.se/

Av Sofia - 6 mars 2008 21:48

Eftersom jag var så blödig, var jag ju tvungen att gå och kramas med lillan lite!


Hon var så trött:) Inte ville hon kramas heller! Hon ville ju sova:D Snuttegumman!

Av Sofia - 6 mars 2008 21:45

Tittade på private practice på 4:an...


Det handlade om babisar som blivit bytta på sjukhuset...fy vad hemskt! Tänk om någon kom och sa att din lillan är inte din! Usch!


Så jag har stått och storbölat i köket en stund nu! Jag är såå blödig!


Stackars stackars föräldrar *snyft*


Jag vet! Det är inte på riktigt! men ändå....

Av Sofia - 6 mars 2008 19:47

Lillans nya katvig bodysuit! Bruna miniapple:)


Den ser ut och känns som ny!!!! Superfin! Nog bästa kvaliten jag sett på ett plagg från tradera som inte är helt nytt!


*supernöjd*

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards