Alla inlägg under augusti 2008

Av Sofia - 7 augusti 2008 16:37

Hemska tanke! Jag är inte hemma när Meandi släpper sin kollektion!! Aj aj, kan inte gå på premiärparty :(


Får kolla in den på nätet och ringa och beställa...men jag vill ju se IRL!!!!

Av Sofia - 7 augusti 2008 16:26

Jag vet...det är uuurlänge sen jag skrev! Jag ska försöka bättra mig!


Är just nu på semester"!! Körde från Blekinge upp till Bro (Stockholm) igår, gick riktigt bra! Lillan gnällde lite då och då men med dvd (Nicke nyfiken) och kex så gick det fint, vi tog det lugnt och stannade ofta..så resan tog väl ja, 10 timmar +...men då hann vi med liten tur inom Gränna och köpte polkagrisar:) och Arboga som hade en liten medeltida marknad:) och så stannade vi lite varstans och pausade oxå!


Idag har vi gjort Bro..det tog säkert hela ja, minst 10 minuter ha ha...men makens bror bor här så...och orka ta sig in i Stockholm i regn! Nä, vi tar det lugnt, vilar efter resan och imorgon åker vi vidare till Borlänge och sen ut i skogen...där vi ska spendera helgen med makens spelklan:) Är faktiskt riktigt kul! Vi var där förra året oxå!


Annars mår jag bra, har en cellgiftsbehandling kvar, inget hår men gott humör!



Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards