Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Sofia - 3 mars 2008 20:57

Idag kom min Plastisock hoodie! Och sommarhatten!


Hoodien är sååå underbart mjuk och go! Tunnt följsam bomull..perfekt i sommar!

Hatten var jättestor! Tur att det är dragband i den!


Jättefina var de båda två! Och så till fyndpris med:D


*jätteglad*

Av Sofia - 3 mars 2008 20:49

Har lagat köttgryta idag *mums* Falsk viltgryta:) För maken gillar inte viltkött:(


Hittade lite kul nappar på Willys..Karin Mannerståls kollektion! För 33;- billigt billigt! Räknas inte som shopping! Dels köpt i en mataffär..dels är det en nyttopryl;)


Pratade lite med L.a.woman Kul! Var ett tag sen vi pratade..livet kommer emellan;)

Kolla in hennes sida bland mina länkar! Oj, vilka fina tårtor hon gör! Och kläder med;D

Synd att hon inte hade grejer hemma att göra en Nicke Nyfiken tårta till lillan...men vi har ju en födelsedag till snart! :D


Jag kollade igenom mina födelsedagskalaspryttlar...ballonger och sånt;) Och jag har massor fint till lillan som jag köpte för länge sedan, så vi kan pynta fint till kalaset!


Usch, mycket städning att göra såå trist...

Av Sofia - 3 mars 2008 20:39

Jag blir det de här dagarna vi är på Öppna förskolan...förstår inte det ????


Påklädning, avklädning, lek lek lek...fika..lek lek lek och så en massa mammaprat under tiden!


Denna gången satt Lillan stilla vid fikat i alla fall..ja, rätt så stilla;)


Märks att hon är lite trött oxå:) Går omkring och leker lite lungt!

Av Sofia - 3 mars 2008 20:37

Nu har jag fått min tid till Mammografin..Ondsag nästa vecka..snabba ryck här minsann! Dumma knöl...


Det är väl inte så farligt att röntga brösten..men cellprovstagnaingen är väl inget kul!


Ja ja, kanske man hinner med en shoppingrunda i Karlskrona då! Nåt måste man ju ha att se fram emot;)

Av Sofia - 3 mars 2008 20:33

Idag har lillan haft:


Morgon:

Pyjamas


Dag:

Tröja svart äppellund från Plastisock

Kjol svart äppellund från Plastisock

tihgts röda från Plastisock

Bib svart m.logos från IdaT, napphållare röd m.hjärtan från Elodie, napp röd miniapple från Katvig

Strumpor vit/svarta som ser ut som små kinaskor


kväll:

Bodysuit grå big c från Nanoou

Av Sofia - 3 mars 2008 11:00

Halv sömn!!!!


Upp vid 5...fast hon verkade ha rätt ont i magen faktiskt..gasig! Undrar om det är gröten?


Hmm, det är grahamsmjöl i det hon får på kvällen....Nån som vet om man kan vara känslig mot det???


Men lite fruktpure och vatten och någa minifras senare..ja, och världens minsta bajsning! Ärtstorlek typ! Så somnade vi om igen!


Sen hade hon nog mardröm..hon var liksom ledsen i sömnen alltså gråtledsen:( Stackars liten..undrar vad hon drömde? Verkar inte påverka henne idag i alla fall!! Pigg och glad när hon vaknade och hela förmiddagen med!




Av Sofia - 3 mars 2008 10:57

Jajamensann!


Lillan gillar minsann oxå kläder, liten som hon är!

Fast mest att leka med;D

Hon kniper både rent och smutsigt och går omkring och drar och känner på sina kläder:D


Speciellt strumpyxor och sånt med stora mönster:)

Så visst har hon klädintresse, lilla snuttan!

Av Sofia - 3 mars 2008 10:55

Tänk så virrig man kan va ibland;D


Lillan har ju ingen klänning i svart äppellund med gula kantband!!

Hon har en sommarsuit!!

Kunde ju bli lite kallt att ha kanske;)


Hmm, är det för mycket kläder i garderoben månntro? Nä då, jag hade bara fel låda öppen när jag stod med mina funderingar:D



Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards