Alla inlägg under mars 2008

Av Sofia - 28 mars 2008 11:58

Just det ja, ett op-datum har jag fått oxå...


Det blir den 9 April.


Så jag hinner med min shoppingdate med Marie på måndag! :D

Och Klädbytaredagen den 6 april:)

Och ett Meandi-party den 8 april :)


Vill liksom ha lite kul innan allvaret sätter in!

Av Sofia - 28 mars 2008 11:27

Så hade paketet från Lollopard kommit!!


Såå fina kläder, supersofta oxå! Borstad bomull *mmm*:)


Men så stora de var!!! Jättestora!! Hon kommer att kunna ha dom nästa år!;D Men det är bra, då har hon nåt snyggt att växa i!


Och sommarsuiten från Nanoou kom oxå..fin orangegul:) De är verkligen små i storlek..inte smala..men lika "långa" från hals till gren som Katvigs storlek mindre!


Tur att jag tog till marginal när jag beställde den! 86!

Av Sofia - 28 mars 2008 11:19

Efter sjukhuset så åkte vi bort till ett shoppingcenter i närheten och tog lite att äta...och kikade in på en leksaks/bäbisaffär;)


Lillans spjälskydd i spjälsängen var inte så bra som jag hoppats..fint är det, John Lennons, men det knölar sig...


Så igår så köpte jag ett nytt:) Lite för dyrt igentligen men men...

Ett spöket laban..det är vitt med 2 spöken;) Och högt och stelt och bra! Ser jättefint ut i sängen:D


Sen, på Veras hus, så köpte jag Molos nya bodysuit i rosarutigt med oranga kanter!! Sååå söt!! Det var ett par små små fläckar på benet så jag fick "fläckrabatt" 10%.


Jag tänkte att fläckarna nog går bort i tvätten..men det gjorde de inte tyvärr, men de är så små så om man inte vet att de är där så ser man dom inte! Men det gör inget:) Den är så supersöt!!:D

Av Sofia - 28 mars 2008 11:18

Ja, vad ska jag säga..inte kul!!!!


De tar en tårtbit...(har att ta av så det lär väl knappt märkar ha ha)

De tar inte lymfan om det inte spridit sig dit, de kollar det under operationen...

Man kan få komma hem samma dag! Så jag slipper ligga inne typ en vecka *skönt*

Sen kollar de tumören..och efter 3 veckor är det återbesök..och då får man veta vilken sorts det var...


Men...stort men...jag kommer att få både cellgift och strålning i vilket fall som helst!! För jag är så ung...så sätter de in allt just in case...

Så 18-20 veckor med cellgifter..en gång i veckan...

Sen eller innan (kommer inte ihåg riktigt..var lite snurrig där) får jag strålning..5 dagar i veckan i 5-6 veckor!!!!!!!!!!!!!! I växjö!! Pendla med en massa andra...blir nog muntert:(


Ja just det, jag kommer att tappa håret oxå..en bisak igentligen men..hmm undra om jag kan få en blond superlång rakhårig peruk? ;) Och jag som ser så hemsk ut i alla typer av huvudbonader!! hrmf..


Läkaren sa att jag får se detta som ett förlorat år:( *Usch*


Så jag har pendlat lite upp och ner..ledsen och så...stackars familjen..de kommer att få ta mycket framöver...

Stackars lillan..som inte förstår att mamma kanske inte alltid kan eller orkar bära på henne! Usch! Usch!!

Och stackars mig som kommer att må skit!!


Nä det här är verkligen inte kul!! Och att bli ledsen hela tiden är inte kul det heller..:(



Av Sofia - 26 mars 2008 20:52

Idag har vi haft kalas för sonen! Det var jättetrevligt:)


Han fick många fina presenter, kläder;) nu mobil och pengar!


Lillan är fortfarande lite sjuk, men på bättringsväg! Märks på hennes humör;) Hon är mycket gladare och leker mer själv..i jämförelse med att jag bär omkring på henne..


Jag har fått tid till besök på kirurgen..vet inte riktigt vad det innebär..men det är imorgon..blir stressad igen..flera har sagt att op kan bli redan nästa vecka...


Vill inte lämna lillan:( Inte de andra heller men de klarar sig..men hon är ju så mammig...kommer att sakna de mina *snyft* vill inte vara iväg!


Ska köra inom Veras hus (klädbutik) på hemvägen så jag har nåt att se fram emot imorgon...


Usch, känner mig ledsen:(

Av Sofia - 25 mars 2008 13:56

Vilken vacker syn att vakna upp till! 


Andra får säga vad de vill! Jag är glad att det kom snö;) Det är så fint ute och nu känns det som om det varit vinter i alla fall:D


Och som jag trodde vaknade lillan inatt..men en joggi och sen isäng..så det var inte så farligt:) Sen sov hon till nästan 7...

Av Sofia - 25 mars 2008 11:36

Bodyn som jag köpte ska lillan ha tillsammans med de gröna velourbyxorna från Mala! Kommer att bli sååå fint!!!


Rådjurströjan kan man oxå ha till dom!


Och bruna byxor är ju bra att ha;)


Mmm, så fin hon blir! När hon väl växer i det! hi hi hi:D

Av Sofia - 25 mars 2008 11:27

Oj, vad jag fyndat:D


Jag fyndade:
Bodysuit tapet vit/röd 86/92 75:-

Babybyxor brun 86/92 50:-

Bodysuit Cirkel rosa/röd 86/92 75:-
Body cirkel rosa/röd 86/92 75:-

T-shirt rosa m.lila rådjur 86/92 62:-

Å några hemlisar dök med oxå! Ssch!


Billigt billigt!!!!

*nöjd* :D


www.lollopard.se


Man kan bara ringa in!! Och skynda!! Det tar slut i rask takt!!

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards