Alla inlägg under mars 2008

Av Sofia - 20 mars 2008 15:03

Det dalar vackra snöflingor, så där halvstora :D


Jättefint!


Av Sofia - 20 mars 2008 12:46

Här har jag hittat dels en barnmatshållare..som är billigare än de jag har!!!:)


Dels en medicin napp!!! Så att det blir enkelt att ge barnet medicin!! Hur bra är inte det???


Finns här:

http://www.mamaneeds.se/shop/index.php?manufacturers_id=13


De har en massa andra smarta grejer med!

Av Sofia - 20 mars 2008 12:19

Kolla in så helt underbara!!!


Speciellt regnbågskläderna!!!!


Och på deras hemsida så finns sommarsuits!! Oj oj, så mycket fint de kom med!!


VILL HA!!!!!!!!!!!!


http://www.villervalla.se/STARTSIDA/tabid/591/language/sv-SE/Default.aspx

Av Sofia - 20 mars 2008 11:53

Kolla vad söt!! Supercute! :)

Av Sofia - 20 mars 2008 11:47

Har inte riktigt lust med påsken i år ,inte innan beskedet heller ska tilläggas, sonen fyller ju år direkt efter påsk..


Roligare att ha födelsedagspyntat än påskpyntat då...fast lite fjädrar i växterna i fönstret blir det nog..men inget påskris..


Och påskmat? Har jag liksom inte ens tänkt på! Ägg? javisst! men sen då? Äh, får nog påskmat hos mormor i alla fall!


Kul att syskonen kommer ner! Ska bli skoj att se systers mage:D

Av Sofia - 20 mars 2008 11:40

Känns lite bättre idag, i alla fall just nu..kan inte svara för senare..


Tar liksom dagen minut för minut...


Alla är så gulliga och skriver uppmuntrande till mig överallt..vilket får mig att bryta ihop lite ibland...men det vill jag ju inte! Inget är Igentligen annorlunda från förra veckan..bara det att jag VET att jag har cancer (försöker få väck domedagskänlsan för ordet ..)men annars är jag ju likadan, allt är detsamma som förra veckan..inte är jag ju sjuk heller..så ingenting är IGENTLIGEN annorlunda..fast ändå är världen upp och ner!


Jag har bestämt att mysa extra med familjen dock...det är ju trevligt i vilket fall:)

Av Sofia - 20 mars 2008 11:33

Idag har lillan fått sin första klippning!


passade på medans hon åt, och var helt inne i tv..Z-tv är bäst tycker hon;)


Blev riktigt bra..jämt i alla fall! Ha ha lite pottfrisyr blir det ju..hon ser busigare ut än nånsin:D Men jättesöt förstås!


Hon har inte varit lika mammig idag..kan det bero på att storebror är hemma?? Och busar med henne i timmar? :D Hon älskar att leka med honom!


Nu sover hon middag *skönt* så jag passar på att sätta mig här lite;)


Hade gärna företigit mig en liten shoppingtripp till Hässleholm idag..maken hittade visst en pistolbutik där..så jag kollade lite och hittade en barklädesbutik! Vad annars;D

Det är fint väder så vem vet vad man hittat mer där när man promenerar omkring?


Får nog väcka maken snart och fråga om vi skulle dit..han var lite vag på den punkten:)

Av Sofia - 19 mars 2008 22:19

Nu ska jag straxt sova! Lillan sover nu (vaknade för en liten stund sen) och jag är trött..


Märks att man har mycket som maler på i hjärnan..trött på kvällarna..ja, stressen påverkar nog med...


Det är jobbigt att ringa runt och meddela alla med..för jag har ju inga svar att ge...


Men var så illa tvunget att alla fick veta det av mig personligen...tänk om de hade gått in här och läst det innan jag sagt nåt! Hemska tanke!


Nä, ska lägga mig nu och snosa på min lilla underbara bäbis:)

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards