Alla inlägg under mars 2008

Av Sofia - 16 mars 2008 09:55

Jag blir så irriterad över mig själv ibland!


Ofta hittar jag kul kläder och grejer på tradera..och klart jag vet att man inte kan köpa allt! Men så är man lite snål/ekonomisk och struntar i att buda (eller missar auktionen helt) och s då brukar det nästan alltid gå billigt!


Tex så var det regnkläder från IdaT för ett tag sedan..rosa m.katter på...men jag tyckte att det behöver hon ju inte ännu..nä, men nu gör hon ju det! Och jag åker på att köpa mycket dyrare...skulle sparat massor på att köpt dom då! *mutter*


Eller jackan m.giraffer?? Jättesöt! Men mitt favoritdjur på! Och gul:) Köpte jag den när den var billig på tradera??? Nää...men nu önskar jag att jag gjort det! *blä*


Är för velig..och snål kanske;) Men det verkar bita mig i A##&%t varje gång! Och så åker jag på att betala mer istället!

Av Sofia - 16 mars 2008 08:48

Kolla så söt den är!!


Girafferna är mina absoluta favoriter hos idaT! Och nu kommer de i orange oxå;)


Men denna klänning är sååå söt och kortärmad! Perfekt i sommar!!!


Vill haaa!!

Av Sofia - 15 mars 2008 23:07

Att hon vann melodifestivalen! Och Upp och hoppa fick ynka 6 poäng??


Har svenska folket lost it? Eller är det jag kanske;)


Nä, rätt låt vann inte!!



Av Sofia - 15 mars 2008 22:48

Kul att prata lite "live" med Madde lite ikväll! :)


Fast det är rätt kul när man varit iväg en hel dag att ha ett meddelande väntandes på sig här på bloggen oxå;)


Nåt jag (lillan) behöver..*funderar stenhårt*  Det enda som behövs igentligen..är nog regnkläder...tråkigt men sant...Nåt jag vill ha till lillan ha ha ha massor!;)


Jo, faktiskt! De här vill jag ha!! I storlek  1-2 år...De är såå söta!! En liten sponsring till en paket såna kanske skulle bli bra? ;)



Av Sofia - 15 mars 2008 21:30

Det suger ju! Inte alls bra! *blä*


Alla låtar var ju bättre än den!! Men hon vinner säkert då..tradigt!!!


Usch!

Av Sofia - 15 mars 2008 21:27

Idag har lillan haft:


Morgon:

Bodysuit brun m.apor från IdaT


idag:

(kalas)

Klänning grön m.vita prickar från Hm

Velourbyxor vita från Kappahl

Bib vit, napphållare grön m.blommor från elodie, napp grön m.blomma från Karin Mannerstål Mam

Strumpor gröna från Lindex


Idag annars:

Tröja djungle m.rosarandiga ärmar från Molo

Byxor velour cerisa från Lindex

Samma bib, napphållare, napp och strumpor som ovan ;)


Kväll:

Bodysuit grå big C från Nanoou


Av Sofia - 15 mars 2008 21:25

Jag hejar på Melodi nummer 9..trodde jag inte faktiskt:) Upp och hoppa!!


Kul låt! Gillar skånskan i låten, ha ha hemmavant, ja nästan i alla fall...kastar jag riktigt långt så kan jag nog kasta sten på skåne;)

Av Sofia - 15 mars 2008 19:26

Inte kläder direkt;) Men oj vad coola!!!


Köpte ju ett matset..men det var tllverkningsfel på det...och dyrt var det med..så jag lämnade tillbaka det..


Men några billiga skedar kan jag tänka mig;D


De finns att köpa på:

http://elvasmatroll.e-butik.se/


25;- inte så farligt:)

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards