Alla inlägg under mars 2008

Av Sofia - 29 mars 2008 18:37

Nu ska jag tänka trevliga tankar!


Jag ska grunna på vad jag vill ha på min och Maries shopping på Bus och Rackartyg på måndag:D


Molodressen jag köpte var så söt och mysig att jag funderar på en till;) Har för mig att de har den lila med prickar:) Den är oxå såå söt! Och eftersom Plastisock sommarsuitsen var för små *grrr* så kanske det slinker med en klänning istället?


De har ju massa kul:) Ska bli skoj!!

Av Sofia - 29 mars 2008 18:25

Lillan har lärt sig att pussas:) Blöta slemmiga snoriga pussar!! Men ack så härliga! Varm i hjärtat-härliga:D


Och så "kramas" hon...det vill säga att hon sitter i famnen och klappar händerna på ens kinder! Då är hon glad och kärvänlig:)


Det är härligt!

Av Sofia - 29 mars 2008 18:11

Känner att jag är på väg ner i en liten dalgång...inget är riktigt kul just nu:(

Inte shopping heller! Hade chansen på en Katvig bodysuit brun-vit randg som jag kollat på flera gånger..det är 30% på den men säljaren sa att jag kunde få den för 50%..och jag köpte den inte!! Då är det illa;)


Så träffade jag en gammal klasskompis från komvux..hon är ja..hm..irriterande räcker inte riktigt till...men i alla fall..så pratade vi en stund och hon kunde inte rubba mig idag:) Jag orkade helt enkelt inte bry mig om hennes fördömande åsikter eller knasigheter;) *skönt*


Men vi köpte en grind så vi slipper springa så mycket! Så nu är projektet sätta upp grind igång!


Maken har fått lillans förkylning...och sonen kände sig lite krasslig...och jag är trött..så vi är en slagen skara idag! Utom lillan som är hur pigg som helst:)

Av Sofia - 29 mars 2008 18:07

Nu har jag kikat på vagnar..och inte mycket klokare på vad jag skulle vilja ha är jag:)


Kollade in Brio Singen..och den var fin och praktisk..skulle ersätta vår stora vagn! Hon satt bra iden..om än lite bakåtlutad..och så kan man ha henne mot sig och från sig! Det är en väldigt bra grej! Skulle bli en i fuscha!


Kollade oxå in Carena easy... mellanting mellan sittvagn och sulky..liten, smidig och lätt, med kopphållare;) Men bara frånvänd...Skulle i så fall bli en gul!


Ja ja, i förrgår hade jag inga funderingar på ny vagn så:D

Av Sofia - 28 mars 2008 12:23

Vad vagnen heter:)


Brio Sing! Och den var jättesnygg i Fuschia!


Liggdel
Liggdelen är enkel att montera på och av tack vare ett klick-in system. Den är dessutom lätt att bära med sig i det rejäla handtaget. Insidan är ombonad och bekväm med madrass, vindskydd och egen sufflett.

Sittdel
Sittdelen är vändbar och enkel att ställa in i två olika sittlägen samt ett liggläge. Den är enkel att montera på och av med vagnens klick-in system. Till sittdelen ingår sufflett, handmuff, regnskydd och sele.

Sufflett
Suffletten som ingår har tittlucka och skyddar mot sol, blåst, regn och ljud.

Förvaring
Lättåtkomlig och rymlig varukorg som är tillverkad i textil.

Färgval
Flera snygga och moderna färger finns att välja mellan. Varför begränsa dig till en färg - välj en på liggdelen och en annan på sittdelen.

Chassi
Chassi av aluminium, med modernt konformade ramar på sidorna. Swivelhjulen framtill gör vagnen extremt lätt att köra och styra. Hjulen är låsbara för ökad stabilitet när underlaget kräver det. Både liggoch sittdel monteras enkelt på och av med ett smidigt klick-in system. Vagnen är enkel att fälla ihop med både sitt- och liggdelen fastspänd. Handtag med teleskopslösning gör det lätt att anpassa vagnen efter förarens längd. Hjul av massivt gummi som inte riskerar att punkteras eller behöver pumpas. Transportlås och pedalbroms.

Av Sofia - 28 mars 2008 12:19

Så..nu är jag aldeles ensam...


Maken och sonen har åkt och lillan somnade precis...sittandes i stolen i köket ätandes macka;) Sötnosen!



Av Sofia - 28 mars 2008 12:13

Kikade faktiskt kite på en ny vagn;)


Inspirerad av Angeliciuos kanske;D


En brio sittvagn..kommer inte ihåg vad det hette just nu..ska kolla...


Men den var jättefin:D Med små hjul fram och stora bak...Och vändbar!!



Av Sofia - 28 mars 2008 12:01

har blivit inställda på sistone..trots att jag vealt hålla alla lekdater och hälsa på folk och sånt..


Fick ställa in lekdate igår för vi skulle ju till sjukhuset..


Och idag skulle hela familjen åkt till Lund, dels för att maken skulle titta på en pistol och dels för att hälsa på min storasyster...


Lillan har varit förkyld och har hosta..inte så mycket nu men lite på morgonen och så..hon är ju bättre annars..men..imorse gjorde vi igordning, packade allt (mycket som ska med!) och var helt färdiga..skulle typ klä på oss och lillan..som sov...men då vaknar hon och hostar så mycket att hon kräks!

I sängen..sen på köksgolvet...över maken.. ja, allt luktade kräk!


Så ingen Lundresa för mig och lillan idag! Maken och sonen åker och tittar på pistolen i alla fall..men besöket hos syster blev ju oxå inställt:(


Trist! Jag såg fram emot att komma iväg! Istället blir jag och lillan hemma själva..

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards