Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Sofia - 24 februari 2008 18:56

Jag är så såld på den här färgkombinationen! Det är så glada färger tycker jag!


Villervalla är ett svenskt märke som gör lekvänliga, färgglada kläder!


Lillan har:

Body röd m.gula stjärnor och gröna kantband


Vill gärna ha de vita med gröna stjärnor och tja, lite av varje;)


Kvaliteten har varit omdiskuterad...men de flesta verkar överens om att de randiga plaggen håller färgen bättre än de med stjärnor...de verkar blekas  rätt så omgående...


Lillans body är ett traderafynd (begagnad) som verkar ha hållit bra i tvätt:)

Av Sofia - 24 februari 2008 18:51

Har en likadan grön som hon är supersöt i:)


Hon passar så bra i brunt med!


Den kostade 53:-

Av Sofia - 24 februari 2008 18:28

Tänk att man kunde bli så glad av en liten klump i blöjan *ha ha ha*

Men skämt å sido..Lillan verkar bra igen!


Tur för imorgon ska jag till läkaren..hittat en knöl ibröstet..inte kul:(

Men det var ju inte så länge sedan jag slutade amma..så förhoppningsvis har det bara med et att göra...typ mjölkkörtel som fått knas eller nåt..

Lika bra att kolla för säkerhets skull dock!


Lillan är så söt när hon går omkring här:D Man blir så glad av att se henne stulta omkring:)


Och så lik hon är mig som liten!! Mamma var här och hälsade på en stund, hon hade med sig pärmar med foton på mig som liten. Jättekul att se:) Lillan är JÄTTELIK mig *stolt* det är som om det är hon på bilderna!

Jättekul med tanke på att sonen är så lik sin pappa!


Och vilka fina kläder jag hade!! Det är bara att kika på Moon kids sortiment...och Ej sikke lejs :D I vissa fall exakt samma!! I vissa nästan precis samma! Hur kul som helst!! :D:D

Av Sofia - 24 februari 2008 18:25

De här Trumpettes är de som finns till 1-2år oxå...så dessa vill jag ha!


Och skorna! Hur söta är inte dom!! Loefers till bäbisar! Supercute!


Och stövlarna! Finns regnkläder och paraply i samma som stövlarna oxå!!


Mmm, men ilsket dyra förstås! :(

Av Sofia - 24 februari 2008 18:21

Lillan har fått jättemånga komplimanger för sina ursöta strumpor!!

Jag bara älskar dessa!!! Trumpettes heter märket!


Synd att många inte görs mer än i storlek 0-12 månader...lillans är nog precis så att jag kan komma undan med att de bara glider lite;) Nä, igentligen är de nog för små, men jag vill ju inte det!!


Så jag passar på att använda dom så mycket som möjligt, vilket man nog kan se på Dagens Outfit;)


De på bilden är de hon har...så fina och såå små:(

Av Sofia - 24 februari 2008 18:12

Idag har lillan haft:


Morgon:

Tröja brun med figurer på från HM


Idag:

Bodysuit brun m.guldklöver på rumpan från Hollys

Av Sofia - 24 februari 2008 14:41

Annars så måste jag säga att jag gillar Lundmyrs pryttlar bättre! Inte för att jag har nåt att klaga på kläderna igentligen;)


Jag har hela servisen som jag använder varje dag! Och underlägg vid lillans plats...Gulligt med texterna och det lilla hjärtat på allt!!


Och vagnen pryds av de söta refelxerna:D Fast de är väldigt små...men lite nytta gör de säkert!

Av Sofia - 24 februari 2008 14:37

Lundmyr har kommit med lite roliga nya kläder!


Känns somrigt! Där var nog åtminstone 2 måste-ha! :) De vita byxorna! Och sommarsuiten med texten "Busunge"!


Sen finns ju lite "smått" oxå;)

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards