Alla inlägg under februari 2008

Av Sofia - 27 februari 2008 15:06

Kunde faktiskt inte låta bli att buda:D


Frakten kan ju inte bli så farlig på en tunn katalog..och så får jag se höst/vinterkläderna i förtid:D Hur kul som helst faktiskt!


Ja, ok..jag erkänner! Jag är officiellt klädgalen!

Av Sofia - 27 februari 2008 14:28

Denna har jag oxå..kula att leta saker i alla fickorna tycker lillan:D

Passa på nu när den är på så bra rea!!! Finns som mörk och ljus jeanstyg!

http://shop.babyclothes.se/index.php?cPath=131&sort=3a&page=13



"Thildefickan/ Textilverkstad








169:-

   Thildefickan/ Textilverkstad

REA Ordinarie pris: 359:-

Morgonpiggt barn? Morgontrött själv? Då är det thildefickan du letet efter! Fyll Thildefickan med barnets favoriter och du får en extra stund... varje morgon!
Thildefickan hänger du lätt fast på spjälsängen med hjälp av kardborrebanden. Den går utmärkt att hänga på en stolsrygg när barnet växt ur spjälsängen.

Storlek: 58 * 47 cm
Material: 100% bomull
Tvättråd: 40 grader. Tvättas med likande färger. Sträckes i vått tillstånd. Bör ej torktumlas.

Design: Pia Eriksson, Textilverkstad"

Av Sofia - 27 februari 2008 14:11

Alla sover sött endast jag är vaken;)


Lillan sover middag och Maken sover...


Blir så tyst så tyst i huset..ja, förutom makens snarkningar då förstås;D


Nästan lite tråkigt..hoppas de vaknar snart!

Av Sofia - 27 februari 2008 14:10

Hur klädknasig är man inte (och nyfiken) när man på allvar funderar på att lägga bud på denna!


http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=58753452


Kunde ju vara kul att se kläderna så långt i förväg! :D


Mmm, kanske ska buda lite på den ändå;)

Av Sofia - 27 februari 2008 11:44

Hoppas på lite fler röster denna gången!!!


man skulle kunna tro att jag är jätteytlig människa som bara tänker på kläder..men det är jag inte:)


Men här på just denna blogg är det inte meningen att världens problem ska lösas eller att jag ventilerar problem eller trauman!


Här är det meningen att slappna av och släppa allt och vara lite ytlig då och då;D

Av Sofia - 27 februari 2008 11:40

Lillan är såå söt går runt runt i en ring och säger papa papa papa:D


Inte så sött är nu när hon är 1.frisk 2.kan gå att hon är på och pillar på allt hon inte får! och så skrattar hon när man skäller på henne! Och vem kan hålla sig från att fnissa lite med då??



Av Sofia - 27 februari 2008 11:19

Tja, enligt min lilla omröstning..


Så skulle de flesta rädda världen om de kunde;) Utom en och annan som vill fynda på valarnas bekostnad;D


Lite kul ändå!

Av Sofia - 27 februari 2008 11:17

Den som vore miljonär ändå;)


Detta skulle gå på 1500:- drygt på babyclothes

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards