Alla inlägg under februari 2008

Av Sofia - 21 februari 2008 20:44

Idag har lillan haft..


Tröja och blöja och mockasiner...bajsblöjor upp över öronen känns det som!


Men det verkar ha vänt nu...lite fastare form ikväll:)

Av Sofia - 21 februari 2008 19:23

Sprang inom Lindex igen...mest för att hämta kläderna jah beställt:)


Med hem slank det 2 par mockasiner:D De förra var ju såå söta på hennes små fötter, speciellt nu när hon går!


Så det blev ett par cerisa m.lila bindning och ett par brunrandiga m.orange bindning.



Av Sofia - 20 februari 2008 20:19

Jag har officiellt gett upp!


Minns ni när jag skrev att det var tur att jag hade många sommarsuits...


Inte många nog!!! Alla har gått åt pluss några vanliga pyjamasar!!


Så jag har gett upp..inga fler pyjamasar..bara tröja och blöja...


Hoppas hoppas hennes mage är bättre imorgon!

Av Sofia - 20 februari 2008 15:15

Just precis nu...mår hon lite bättre:D


Så dagens outfit ännu inte nedbajsad och endast en av många idag..men just denna passar henne så bra:


Hon är såå söt i sin gröna katvig sommarsuit (miniapple) och grön napp...


Jag gillar grönt har jag kommit på, grönt passar med så många färger och kanske för att grönt är en så vårig färg oxå;)

Av Sofia - 20 februari 2008 11:54

Usch ja, kommer det inte från ena hållet så kommer det från det andra...


Så isället för att byta nedkräkta kläder...mys mys

till att byta nedbajsade...


Men febern verkar ha gått ned...Lillan går omkring och leker lite i alla fall..hon är nästan sitt glada busiga jag igen...


Tur att man har måånga sommarsuits på lager! ;)


Fast funderingarna kom att undrar just om dom kommer att passa ända tills i sommar som jag hade tänkt?? Hmm får nog inhandla några i 86....

Av Sofia - 20 februari 2008 11:53

Nu kan man se Plastisocks nya kollektion på deras hemsida!


Oj oj så färgglatt det var..och rätt så tjejigt känns det som...till skillnad från förra som (i mitt tycke) var väldigt unisex..


Men det bruna..fin favvis är borta:( Jag som ville ha en kronmössa!


Men jo, kan tänka mig en hel del därifrån! Speciellt sommarhattarna...och så det rosa:)

Av Sofia - 19 februari 2008 21:10

Stackars liten!


Sjuk..igår kräkningar och feber..39,2 enligt napptermometern...


Idag feber och slö..med lös mage och gaser...inte lika hög feber men mera slö hela dagen..


Sov oroligt gjorde hon med..helst på mammas axel..så mamma sov oxå dåligt...trött så man ser i kors...


Stackarn kräktes av att vi försökte ge henne alvedon...så iväg till apoteket och köpa rumpisar istället...


Hoppas på förbättringar till imorgon!



Av Sofia - 19 februari 2008 21:09

Idag har lillan haft:


Fler pyjamasar än jag kommer ihåg...

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards