Alla inlägg under februari 2008

Av Sofia - 23 februari 2008 21:01

Hur kul var inte denna då!!!!!!!!!!!!


Inom mig lever en mager kvinna som desperat vill komma ut. Jag brukar tysta ner henne med kakor!


HA HA HA HA

Av Sofia - 23 februari 2008 20:55

Märks att lillan är bättre:D Hon är på allt!!!!

Vidoen...(jo vi har en sån stenåldersapparat;))

Videoband..

tvn..

ja, allt coh så är hon glad! Så härligt att se henne gå omkring stadigt. ja, stadigt och stadigt men stadigare än innan idag;)


Var hon verkligen så pillig och busig innan hon blev sjuk?? *glömsk*

:D:D:D

Av Sofia - 23 februari 2008 20:15

kollektion i frotte har jag bestämt mig för att skaffa in:)

Sen får jag väl sprida ut inköpen lite..har ju flera Meandiinköp och så där..


Jag bara älskar deras nya! Kjolar i orange och brun frotte, (förhoppningsvis kommer gul och grön med) , Jackor, knickers och blöjtrosor i samma!! Kan ju kombineras med precis allt!!


Tänk bara:

Gul muströja från meandi med brun frottekjol och gula frotte blöjtrosor under! CUTE!!! och Så en grön frottejacka med luva!! Åhhh


Och så klänningen i orange och gult!


Mmm, *drömmer*

Av Sofia - 23 februari 2008 20:09

På grund av den så ville inte lillan dricka mer än ett par teskedar vatten på typ hela dagen!!! Mycket illa när man har diaree!!!!


Inte förrens nu på kvällen efter ett besök i affären efter babydricka, morotsdryck, så har hon börjat dricka igen..det är som en helt ny unge! Hon har varit slö och grinig fram tills nu då hon leker och faktiskt skrattar lite med!


Usch, vad jobbigt när de är sjuka de små liven!!



Av Sofia - 22 februari 2008 19:55

Lillan har haft idag..


en massa olika..


men det positiva (ha ha) med att kräka/bajsa ner sig flera gånger per dag..är att hon frå prova en massa kläder som inte hunnit användas:) Jag köpte för ett bra tag sen ett jättepaket kläder på tradera..och där fanns ju lite av sånt som man kanske inte brydde sig om så mycket..men de är utmärkta sjukkläder;) Och hon passade jättebra i några av dom dessutom:)


Lite kul i all sjukdom..

Av Sofia - 22 februari 2008 19:46

Idag är en sån där dag...man bara hade velat gömma sig under täcket!


För det första så blåser det..jättehårt...och vi har bara ett halvt tak!!!!!!!!Fortfarande....hmmm renovering är ett hela-livet-projekt...Det är alltså bara en persenning över halva taket, undrar om den är kvar imorgon?


Lillan kräktes idag igen, trodde inte hon skulle kräkas mer efter ett par dagar utan...men hon satt i hagen och kaskadkräkte...så..tröja, mockasiner och madrassen som är i åkte till tvätt...

Detta 5 min innan son och make åkte på bio...


Sen (medans de fortfarande var på bio) så åt hon lite...och sen tog hon i för kung och fosterland, forfarande sittande i barnstolen (häng-på-bordet-stol) och bajsade..jag i min enfald trodde att eftersom hon tog i så var det lite hårdare..men njae..snarare mycket...hela stolen full!!!!!!!!! det droppade ner på golvet..längs benet...mysigt...

Stolen är ju i tyg oxå...så ta isär den och skicka den till tvätt..och tröja och nästa par mockasiner...


Fram med badbalja..och ner med ungen i den..vilket hon tyckte var kul...


Jag är helt slut! Och jag tror att strömmen kommer att när som helst...


En sån dag!

Av Sofia - 21 februari 2008 22:37

Tänk så snyggt!


Fin kombo tycker jag;)

Jag har faktiskt villervalla bodysn i det mönstret och tunikan..fast det hade blivit mer "inpact" om man haft den långärmade och byxorna med!


Så det hamnar under önskelistan!

Av Sofia - 21 februari 2008 20:59

Idag kom strumpbyxorna och napphållaren jag betällde!


Jättefina! Klara glada färger! Jätteglad:)


Kul med paket på posten...tror det kommer i genomsnitt 2-3 i veckan nu..kommer ihåg hur det var vid vinterrean;) 2-3 paket om dagen! Det var kul!!!


Önskar jag kunde vinna pengar igen! Så jag kunde köpa mera kläder! ha ha som om det behövdes eller så...Men det har ju kommit så mycket nytt!


Får spara tills det är rea! Undrar när den börjar...hmm mitt på sommaren säkert, när alla ligger på stranden...då ska jag fynda massor!;D

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards