Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Sofia - 5 maj 2008 21:49

Nu trillar det in bud minsann;) Nu när allt ligger i rätt kategorier! Och så ligger åkpåsen faktiskt som minibild bland "Auktioner utvalda av Tradera" oxå! Maximal exponering! Toppen!!


Så nu hoppas jag på att dra in lite shoppingpengar;D


http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=6513&filtertype=0&sortby=6



Av Sofia - 5 maj 2008 21:44

Idag var vi på Öppna, och de flesta av de jämnåriga var där idag:D Kul!


Blev av med i alla fall 5 pkt nappar;) Så nu har jag bara typ 6 pkt kvar! ha ha


Det var sista gången vi var där..det är bara öppet denna veckan oxå och sen öppnar de inte förrens i september igen..så det blir att försöka fixa lekdater sen!


Fick mitt perukintyg på posten så jag fixade en snabb tid på Skägg och Lockar i Kristianstad för utprovning, redan nu på onsdag..passar på att fika med minsta lillasyster oxå! Man ska tydligen försöka fixa perukutprovning innan man får cellgifterna..så att håret är "normalt" och jag förmodar att peruken ska likna sånt där som bena och så...



Av Sofia - 5 maj 2008 21:43

Idag har lillan haft:


Tunika rosa från Po.p

Byxa grön m.vita prickar och rosa muddar från Molo

Strumpor rosa från Lindex


Ute:

Hoodie rosa/brunrandig från HM

Mössa rosa m.katter från IdaT

Av Sofia - 5 maj 2008 12:15

Jippy!


Tänkte att jag chansar och mailar tradera om att auktionen hade hamnat i fel kategori..och bad snällt om de kunde flytta den till rätt..och det gjorde de!!


Nu har jag lite mer förhoppning om bra pris för åkpåsen! :D

Av Sofia - 5 maj 2008 09:37

Hade skrivit ett långt inlägg..och så gick nätet ner!!!! Åhh, vad irriterande! Inte komemr jag ihåg allt jag skrev heller!


Jo, att vi skulle till öppna förskolan idag och att eftersom lillan slutat använda napp så hoppades jag kunna lämpa över några av alla pkt som jag har som är oöppnade!


Jag blir så arg när sånt händer!! Dumma dumma internet!


Det var ett sånt bra inlägg...

Av Sofia - 5 maj 2008 08:36

Det är riktigt kul att kika in på sina auktioner för att se om de fått bud/stigit! :D  Rena rama börskursen;)


Funderar på att avbryta auktionen på vintertossorna..det är ju inte riktigt säsong just nu..får fundera under dagen...man vill ju inte att de ska gå för 1 kr heller...inte för att det kommit nåt bud alls..


Och ett mail har kommit in om trumpeten..vilket märke det var på den...tror att det är en rätt så no-name trumpet men...Jazzo heter den i alla fall...hoppas på att den blir såld lite snabbt:)

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards