Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Sofia - 15 maj 2008 08:41

Oj oj, jag har missat flera dagars bloggande!


Jag har mått bra så, men min rygg fick spel! Nån nervände som krånglade, haft jätteont och inte kunnat sitta vid datorn alls! Inte kunnat göra nåt annat heller för den delen...


Var hos läkaren och fick tabletter, som hjälpte hyfsat och sen bara släppte värken i ryggen! Den elaka stickande värken..nu är jag lite öm och stel men hundra gånger bättre!


Har haft lite problem med magen oxå..men det tror jag är cellgifterna...provar nu nån magmedicin som jag hoppas hjälper...kan bara äta lite lite vid varje mål..annars får jag svullen och ömmande mage (magsäck, övre tarm) så jag är konstant hungrig och får äta ofta..men lite..


Får blogga på lite i omgångar..klarar fortfarande inte att sitta så länge vid datorn...jag som är så datorberoende! ;D

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards