Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

Stor och liten i lekparken!

Av Sofia - 4 maj 2008 21:58

Kolla in vilken storleksskillnad jag har på mina barn!


Härlig solig dag i lekparken!

 
 
Madeleine

Madeleine

4 maj 2008 23:29

Ja, då ska jag göra ett försök att svara på ALLA dina inlägg.. hehe.. ;-)

Japps, visst har vi shoppat en massa. På tok för mycket kanske.. :-o

Ja, blev så små bilder från hemmet.. hade dom sparade på familjeliv, tog korten färifrån och då blev dom småa. *suck* Jaja.. man ser lite iaf..!!
Ja, visst blir d fint på balkongen ;-) Ska fixa en hylla åsså massa blommor bara..!! Å upp med lite smides ljusstakar på väggen. Fin fint blir d..!! Sitter ute hela kvällarna nu.!!

Tack för att du tänker på mig. Det dom sagt nu är tidigt utvecklad cancer. Så kommer förmodligen inte behöva någon strålning och cellgifter *hoppas hoppas* Men det kan lätt komma tillbaka.. så lär måsta gå ofta och testa mig. Bara att invänta op nu så man har d gjort. Vill få tid den här veckan redan ju...

Hur mår du då? När var d du skulle in?? Går ju inte att jämföra oss.. usch.. jag tycker du är sååå stark..!!!

Sitter uppe fortfarande för att lillan inte kan sova. :-( hon har så problem med magen, ingen matlust heller. Gasig och diarré. Så himla jobbigt. Har barnvakt imorrn istället för dagis, men måste man vara uppe hela natten så får jag nog stanna hemma imorrn. Trist :-( Behöver jobba imorrn...

Kikade in på dina auktioner, massa fint var d där.!! Ska tipsa min syrra, hon kanske hittar nåt till sin lilla bebbe som passar ;-)

Funderar oxå på att lägga upp en del auktioner, men som sagt, det är sååå tidskrävande och jobbigt.
Blir jag hemma imorrn så ska jag nog kunna fixa d..!!

Jaja..tror jag svarat på alls.. nästan..

Jo, absolut hoppas jag på ny tävling hos dig igen!! Jag kommer nog oxå starta upp en ny i veckan. Vad d blir vet jag inte än. :-)

Kram och godnatt..!!

http://www.muppsan.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 oktober 2010 17:17

Jag har bestämt mig för att behålla den nya bloggen och börja om från noll :-)   Denna ska ligga kvar förstås för gamla läsare att kunna orientera sig vidare till den nya bloggen och för nya läsare där att kika in i mitt förflutna :-)   Det s...

Av Sofia - 25 oktober 2010 16:10

Bara för att jag startade upp en ny blogg så kom jag in på denna för första gången på eeeevigheter!!   Jaha, vad gör jag nu?? Kör vidare på denna eller på den nya?? ...

Av Sofia - 19 maj 2009 10:32

Fyy vad länge sen jag var inne här! *skäms*   Man bloggar lite i perioder har jag märkt:-D   Det är bra med mig, håret växer ut och är suuuperlockigt!!! Hemskt! Hur katten gör man med kryllhår??? Det hade jag ju inte innan...   Första årskontrollen...

Av Sofia - 15 december 2008 09:31

Bjuder på en bild på mig!! Se vad mycket hår jag fått:-D Inte skalligt längre!! Visst det är ruskigt länge tills jag har mitt lååånga hår, men bättre än inget:-D   Vi är på julfest och väntar på tomten:-D ...

Av Sofia - 15 december 2008 09:20

Lillan provar de nya fina stjärnkläderna! Innan de blev nedpackade som julklapp;-)   De passar jättebra med Katvigs oranga tunika! Och tillsammans med Meandis velourbyxor!   Älskar när man kan matcha till mycket!!   Om ni undrar vad som bor i terrari...

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards