Alla inlägg under maj 2008

Av Sofia - 8 maj 2008 21:33

Såå fina, passar lillan så bra! Hon har gula cirkusdjur och bruna cirkusdjur...men en av varje av de andra hade varit fint! :D

Av Sofia - 8 maj 2008 21:32

Kolla in alla fina underbara jackor! Jag vill nog ha allihop;D

Av Sofia - 8 maj 2008 21:25

Höll jag på med att göra lite bilder på önskelistor och fina jackor och sånt..sen kunde jag ju inte ladda upp nåt den dagen (dum dator) men här kommer lite i alla fall!

Av Sofia - 8 maj 2008 21:22

Inte jag..nä nä!


Maken shoppade lite när jag var på sjukhuset:)


En Katvig sommarsuit gulrandig, jättefin!! Han kollade efter Plastisockhattar men de var slut :( Hon behöver några till! Solen lyser ju varje dag:D

Av Sofia - 8 maj 2008 21:01

Kommer dit..och så får man lägga sig på en säng...och sen stack de en nål i vendosan...tog ett par försök men det gjorde inte värst ont...


Sen satte de ett dropp med illamåendemedicin..


Sen togs det blodprover för att kolla värden..


Sen fick man första cellgifterna..rosa vätska! Så jag kissar just nu ljusrosa..

Den tog en timme att droppa färdigt...blev rätt trött..men det kan vara situationen eller att man är småbarnsförälder som inte sover ordentligt om natten...


Sen var det cellgifter nr.2 som tog en halvtimme....


Total tid ca 2 1/2 timme...


Var rätt trött när jag kom hem..men sen är det som vanligt!


Det gjorde inte ont, kändes ingenting faktiskt...mådde som vanligt när jag gick därifrån...nu mår jag kanske liiite illa..men det är ungefär som när man är riktigt hungrig...


Första cellgifterna kunde sätta igång illamående efter ca 2 timmar...Nr 2 cellgifterna var tvungna att passera levern innan de kunde sätta igång nåt illamående..så vi får se hur jag mår imorgon...


feber skulle man se upp med! Då är det infektionskliniken som gäller..så ingen feber, tack!

Av Sofia - 8 maj 2008 20:59

Dag 1. första behandlingen


Jag mår..bra..kanske lite illamående..fast jag kan lika gärna vara hungrig;) Annars är jag som vanligt...so far so good!

Av Sofia - 8 maj 2008 11:50

Lite bilder på lillan i trädgården! Hon försökte sitt bästa att äta stenar och fånga katten!

Av Sofia - 8 maj 2008 11:50

Här är den fina dockvagnen som jag köpte på barnloppisen!

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards