Alla inlägg den 1 april 2008

Av Sofia - 1 april 2008 20:06

Och kommer aldrig tillbaka;)


Äh, men jag var och bytte Katvigklänningen idag:)


Det blev en Plastisock klänning och Plastisock tröja istället, som jag är mycket nöjdare med:D


Jättenöjd faktiskt! Tänk så snyggt med svart kjol eller velourbyxor till den tröjan! :D

Av Sofia - 1 april 2008 12:58

Usch, vad uttråkad jag är!


Inga roliga mail..


Inget nytt på alla klädsidorna!


Bra att vi åker och byter klänningen idag! Så jag får nåt att göra..passar på att handla oxå..när vi ändå är där, tråksaker som bröd och smör och sånt;)



Av Sofia - 1 april 2008 08:26

Dumma skämt på tv...Och inte kan man lita på nåt i tidningar heller! Knas!

Av Sofia - 1 april 2008 07:57

Hon sa att hon inte såg ut som sin avatar, fast jag såg nog lite att det var hon;) Hon såg bättre ut i verkligheten:)


Det var jättekul att gå och shoppa med en lika klädgalen!!!! :D Fast jag är nog ändå snäppet värre! Ha ha ;D


Och jag har varit och ränt så många gånger i den affären att affärshavaren genast plockar fram kataloger och vi snackar om vad de ska ta in härnäst!


Gissa vad? Hihihi meltons strumpbyxor!! De som de har på Pippilotta! I alla glada färger!! Jippy:)


Jo, vi gick och kikade och klämde på alla kläder:) Och jag var så supervelig som vanligt!

Valde mellan en Klänning från Plastisock, gula cirkusdjur m.grön kant, en klänning från IdaT svart m.logos, Katvig m..japansk trädgård tror jag den heter...och Molos bodysuit lila m.vita prickar


Marie valde:

Molos linne m.stjärnor

Plastisock tröja gula cirkusdjur m. grön kant

Plastisock kronmössa gula cirkusdjur


Superbra val:D Mycket snygga!!


Till slut köpte jag

Småfolk! Ha ha jo, då..en sommasuit rosa m. hästar och hjärtan m.lila kantband

Och Kativgklänningen biege m. japansk trädgård..

Katvig blöjtrosor gröna m.midiapple på


Småfolken är jag supernöjd med! Men när jag kom hem blev ajg tveksam på katvigklänningen...hmm...så jag byter nog den mot nåt annat...


Det ska ju kännas superbra när man kommer hem med sina nya kläder:) Inte..hmm...jagt kanske skulle köpt det där istället...


Sen gick vi och fikade! Och pratade:) Mest jag tror jag..glappkäften själv:) Och så träffade vi hennes mamma som shoppat! Mer kläder till hennes barn! :D


Det var en trevlig dag!!! Efter fikan och Marie hade åkt gick vi en promenad på stan..sprang inom Kappahl och köpte...ta da! En mjukisgroda;D



Av Sofia - 1 april 2008 07:52

Lillan sov så oroligt, så oroligt..uppe en gång och resten av natten gnällde hon i sömnen och skulle ligga och sova i famnen...


Så jag sov ehh, dåligt/inte alls..


Stapplade upp på morgonen..maken sa att jag såg helt förstörd ut..kul!


Men är det shoppingdag så är det;) Så ett par koppar kaffe så var jag i alla fall medveten om världen;)


Därför skrev jag inget igår, sorry alla rara som läser min blogg!


Var så slut att jag sov en timme på eftermiddagen...då var lillan en liten ängel tydligen...det märkte jag minsann inget av på kvällen sen!! Jobbiga unge! Hon somnade inte förrens vid 22-tiden...då var jag så körd att jag stupade isäng jag oxå!

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards