Alla inlägg den 7 april 2008

Av Sofia - 7 april 2008 15:27

jag har nog världens gladaste lilla sjukling här hemma:D


Springer omkring och busar, vill ha Pappas Yodafigur;) Försöker klättra upp till den! Fast den står så irriterand högt upp! Kanske om man kan få mamma att plocka upp en så att man kan klättra på henne och nå den!! :D


Jätteglad är hon, går och pratar och skrattar! Maten var jättekul, storebror hysteriskt kul! Allt är superkul just nu:) Knasiga unge! :D

Av Sofia - 7 april 2008 12:35

Lillan har ju knappt hunnit tillfriskna! Så är hon förkyld igen...två dagar innan op...attans!


Ingen feber eller så..men såå snorig! Alla som har små barn vet ju att snor hamnar överallt! på mammas byxor, i mammas hår, över hela lillans ansikte och kläder...*suck*


Hoppas att denna förkylningen går över snabbt!!!

Av Sofia - 7 april 2008 12:31

Här har man hållit sig sysselsatt kan jag lova!!


Först har jag ju skrivit ner alla i tävlingen..på små lappar..och tur att jag har många glasskålar! hi hi


Sen har jag lottat, skrivit vilka som vann vad..och mailat/meddelat alla och nu skriver jag ner adresser för fullt!


Men det har varit jättekul med tävlingen! Nämnde för maken i förbifarten..när jag gör nästa tävling så får jag vara mer organiserad.."nästa tävling"?? Tyckte han.."det är väl en sak att du shoppar till lillan..men till hela sverige oxå??" hi hi..nä men nån gång kör jag väl en tävling till;)

Av Sofia - 7 april 2008 10:28

Nu är vinnarna framlottade!


Jag lottade alla för rättvisans skull! :D


Vinster och vinnare!


Nr 1.  Stjärnbody stl.62                                            Angelicious


Nr 2. Röd body med stjärna stl.62                            Am


Nr 3. Bamse landskapsbody stl. 68                            Lima


Nr 4. Orange Bamsebody stl. 74                                Brokigablad


Nr 5. Gul body med med vita och bruna moln stl.80  Miu


Nr 6. Blå molntröja och blå tröja stl. 86/92               Kicki med c c k t


Nr 7. Röd molntröja och röd tröja stl. 98/104           Muddy


Nr 8. Blå molntröja och blå tröja stl.110/116             Eleonor


Nr 9. Blå molnstrumpor stl.25-27                                lilie


Nr 10. Blå molnstrumpor stl.28/30                              Lindys


Nr 11. Blå molnstrumpor stl. 31-33                              Marcusmamma


Nr 12. Presentkort på 150kr på Lindex                        Lotta


Jag ska meddela alla personligen idag oxå!!



GRATTIS ALLA VINNARE!!

Av Sofia - 7 april 2008 06:34

Nu är tävlingen avslutad!!!


Vinnarna meddelas senare idag:D


Spännande! ;)

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards