Alla inlägg den 13 april 2008

Av Sofia - 13 april 2008 20:23

Alltså skräckfilmsäckelvarning!


Kikade på mitt stackars opererade bröst..det är bandagerat och lila,grönt,rött..jättesnyggt;) tog ett lätt tag i bröstvårtan för att kika på andra sidan liksom....och då kom det en droppe!!! Inte mjölk! Blod!! Såå äckligt!!!


*urk*


Den "vetenskapliga" förklaringen måste ju vara att de har ju skurit och flyttat runt på en massa där inne och att det kommit blod i mjölkkanalerna...men *urk*!!!


Sånt hör man minsann inte talas om!!! creepy!

Av Sofia - 13 april 2008 20:16

Känner mig så otroligt tråkig just nu!


Har ingen ork och inget att göra...ingen shopping:(


Kul att så många kikar in här varje dag!! Fast jag är så tråkig just nu;)


Men det går ju framåt..jag kan i alla fall ha lillan i knät och mysgosa lite om hon är snäll och stilla:) Men jag fixar inte att gå och bära på henne...mest för den dumma vendosan...för det blev ju liksom op på båda sidorna...så maken kan inte börja jobba ännu...


Längtar till tisdag!!! Då ska jag få byta bandaget! Som kliar!! jättemycket!!


Undrar om Bus och Rackartyg har fått in kläderna ännu?? Fast då hade de väl ringt...


Håller tummarna för att lillan sover hela natten!!

Av Sofia - 13 april 2008 18:28

Lillan sov lika illa inatt som förra natten...


Så ingen får sova..hon sover så lätt att det är praktiskt taget omöjligt att lägga ner henne..i pappas famn kan hon sova..men det kan ju inte han då...


Jobbigt!!


Tur för henne att hon är så söt och go på dagarna;)


Jag kniper mig en lur mitt på dagen..men det känns inte som om det hjälper så mycket...för det blir bruten sömn hela natten och såå ont i hela kroppen när man vaknar!


Så vi har sömnbrist i huset!

Av Sofia - 13 april 2008 18:26

På önskelistan idag..


1.DUSCHA och tvätta håret!!!


2. bli av med de här förbaskade klisterbandagen som kliar!!


3. sova en hel natt!!


4. massa shoppingpengar;)

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards