Alla inlägg den 2 april 2008

Av Sofia - 2 april 2008 20:27

Det är 12 priser!!


Nr 1.  Stjärnbody stl.62


Nr 2. Röd body med stjärna stl.62


Nr 3. Bamse landskapsbody stl. 68


Nr 4. Orange Bamsebody stl. 74


Nr 5. Gul body med med vita och bruna moln stl.80


Nr 6. Blå molntröja och blå tröja stl. 86/92


Nr 7. Röd molntröja och röd tröja stl. 98/104


Nr 8. Blå molntröja och blå tröja stl.110/116


Nr 9. Blå molnstrumpor stl.25-27


Nr 10. Blå molnstrumpor stl.28/30


Nr 11. Blå molnstrumpor stl. 31-33


Nr 12. Presentkort på 150kr på Lindex


Av Sofia - 2 april 2008 20:19

Så här tävlar man:


Man skriver ett meddelande på vilket inlägg man vill, nytt eller gammalt spelar ingen roll:)


I meddelandet skriver man Tävling och glöm inte mailadress, tradera-alias, Aff-alias, eller annat så jag kan kontakta dig om du vinner!!

Och glöm inte heller att skriva vilket pris du vill ha!


Sen skriver man lite om vad man vill, en liten kommentar eller långt romanliknande spelar ingen roll:)


Jag väljer 2 vinnare och lottar resten!


Och jag har absolut bestämmande eftersom det är min tävling:D


Ha så kul och lycka till!!


Tävlingen är från och med ikväll (2/4) till Söndag 6/4!! Så snabba på! :D



Av Sofia - 2 april 2008 19:13

Ja jamensann det blir det en!


Jag drar igång den ikväll:D


Har shoppat priser och det ska bli kul! Så har jag nåt att sysselsätta mig med de närmsta dagarna;)

Av Sofia - 2 april 2008 12:51

Lever livet som vanligt...


Tar hand om lillan, fixar lite härhemma ja, alla normala saker;)


Känner dock för att shoppa! Massor av onödiga prylar! Fast det finns inte ekonomi för det..och sämre lär det bli!


Maken kommer att få vara ledig och ta hand om allt här hemma...


Ska kolla med försäkringarna..han är försäkrad genom jobbet och jag medförsäkrad..hoppas hoppas att det finns nåt där som väger upp inkomstbortfallet!


Och när jag ska strålas 5 dagar i veckan i 5-6 veckor..1,5 timme hemmifrån...one way...måste ju nån vara hemma och ta hand om barnen...

Ja, lillan i alla fall...sonen är rätt självgående nu:) Stor och duktig!


Bekymmer, bekymmer...

Av Sofia - 2 april 2008 12:46

Ordet förlorar liksom sin mening..


Jag, cancer? Nähä då..säkert bara inbillning...


Men så är det ju inte:(


Life throws you a curvball sometimes...


Jag oroar mig mer för op nu än för cellgifterna och strålningen...mer för att de ska sätta in en vendosa än att de ska operera bort cancern, knäppt!


Kanske hjärnan funkar så..den fokuserar på andra saker?


Bara en vecka kvar till op! Sen är dumcancern opererad bort!

Hoppas hoppas allt går bra!



Av Sofia - 2 april 2008 12:21

Kolla vad fina!!!


Länk finns nere bland länkar!


Supertufft blir det på bloggen;D

Av Sofia - 2 april 2008 12:00

Jo, jag funderade ju på att ha nån lite tävling på bloggen..för kul skull:)


Nåt i stil med "skriv nåt meddelande på vilket inlägg du vill, ris eller ros, andra åsikter? Så väljer jag vinnare eller lottar efter tja, några dagar eller en vecka eller så"


Kunde ju vara lite kul!


Och varför inte ha nån molntröja från Lindex, molnstrumpor eller liknande som pris? Kanske flera grejer? Så kan de som skriver säga vad de vill ha...


*funderar vidare*

Av Sofia - 2 april 2008 11:58

Jag behöver både klippa mig och färga håret...hade varit kul med nåt riktigt radikalt:D


Håret kommer ju ändå att trilla av! Kunde vara kul att testa nåt riktigt vågat i färg och form:)


Lär bli skallig ändå ju!


Fast det är faktiskt en kul grej med det där oxå..man tappar ju håret över HELA kroppen!! ;D

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards