Alla inlägg den 21 april 2008

Av Sofia - 21 april 2008 21:52

Lillan har fått sin första docka! Ja, hon har haft min gamla ett tag..men den är  ju jättestor! Den drar 62/68 i kläder;)


Men nu har hon fått en egen, lagom stor, docka! Mjuk kropp...


Åhhh, vad hon tycker om sin docka:) Drar omkring med den överallt! Helst ska den sitta i nåns knä och så ska hon pussa/bitas lite:D


Funderade lite på dockkläder..märkesknas som jag är (hi hi) så kom jag underfund med att IdaT gör premie-kläder, alltså till för tidigt födda..dvs..små storlekar..dockstorlekar:D Så jag skulle kunna matcha lillan och dockan;) Kul! Men kanske i dyraste laget för dockkläder;)


Snart är det barnloppis och bytaredag här..och då ska jag kika efter:

docksäng

dockvagn

allt annat kul till lillan

kläder;)

hokus pokus stol till lillan


Och allt annat kul man kan fynda:D


Annars så sover lillan mycket bättre nu för tiden! Tur för maken börjar jobba igen...3 tänder kan man känna är på G! Men ingen har brutit fram ännu...men hon verkar ha lite ont i munnen då och då...stackarn..

Av Sofia - 21 april 2008 20:51

Annars så mår jag bra..alla sår läker fint! Jag kan bära och lyfta lillan...


Vendosan stör mig! Men den ska man tydligen vara glad att man har senare.. men som det är nu..så är den jätteirriterande..jag kan inte bära lillan som jag brukade...och jag måste ha bh alltid! Annars drar det i den..jobbigt! *surar*


Jag är trött på kvällarna och kan vara rätt öm..speciellt om jag kört vagnen..eller varit ute och gått mycket!


Imorse hade jag sååå ont! I ryggen! Sovit helt fel! Kände mig som en gammal gumma...kunde knappt gå:( Kändes som riktigt illa foglossning eller nåt..men det har blivit bättre under dagen:)

Hoppas det är borta till imorgon!

Av Sofia - 21 april 2008 20:48

Idag har lillan haft:


Klänning gul m.giraffer från IdaT

Tights bruna m.apor från IdaT

Strumpor bruna från IdaT

Bib brun m.apor från IdaT

Av Sofia - 21 april 2008 20:30

Idag har jag varit på shoppingdate igen:) Med Marie!


Det var kul..fast jag har snålbudget:( Inte så kul...får tänka efter innan man handlar, så att det verkligen behövs i garderoben!


Så jag tänkte att jag skulle snåla lite och inte handla på Bus och Rackartyg..om jag inte hittade nåt som hon verkligen behövde..tyvärr var det ju inget sånt där..


Men så gick vi till Exit oxå..och där kände jag hur det drog i shoppingnerven..så jag kom därifrån med en cerise kjol och en t-shirt med rosa och oranga prickar och körsbär..


Sen fikade jag och lillan...och jag fick tid att fundera över mitt inköp..vilket resulterade i att jag lämnade tillbaka kläderna! ha ha jag är lite knäpp, jag vet! (maken fick gå in och lämna tillbaks dom dessutom..pinsamt) Men jag kom fram till att jag liksom köpt dom...mest för att jag ville handla nåt!! Så ska det ju inte vara!


Så vi (nu var maken med oxå..han hade skjutit in sin nya pistol medans jag och Marie shoppade) gick tillbaka till Bus och Rackartyg..och kom hem med en plastisock-kjol istället! Som jag verkligen ville ha! Lillan kanske inte BEHÖVDE den heller..men oj, den är ju så fin:D


Jag är nog lite impulsiv av mig;)

Av Sofia - 21 april 2008 20:22

Japp, nu är den fixad igen:D


Det var nätdelen som inte orkade med, precis som vi trodde! Skönt att ha dator igen:D


Har ju halkat lite back här på bloggen:)



Av Sofia - 21 april 2008 20:19

Nu har jag fått en tid till återbesöket!


Den 29/4 kl.11


Men de ringde oxå idag och erbjöd en tid imorgon! Men vi var ju i Karlshamn och jag var tvungen att svara där och då..så jag fick tacka nej till den tiden:( Visste ju inte om vi kunde få barnvakt!


Fast visst var det lite surt att inte ta den tiden och få alla svar imorgon..men så är det...jag vill inte ta med lillan..ifall man blir ledsen och så...

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards