Alla inlägg den 22 april 2008

Av Sofia - 22 april 2008 20:06

Som tur är! För förmiddagen var inte rolig!! Hoppas att det är bättre imorgonbitti..att jag sover bättre...


Men bröstet är rätt svullet och ömt:( Har nog överansträngt det lite..dels igår när jag körde vagnen..glad att vi köper en lättare nu...dels idag när jag måste lyfta på lillan...


Hur vet man att det är massa vätska i tro? At det kluckar?? tja..det gör det ju inte..men det är väldigt svullet..och både ytömt och lite ömt på sidan/under...


Ska man ringa in och fråga kanske? Men de säger ju alltid "kom in så får vi titta"

Jag får se hur det är imorgon...

Av Sofia - 22 april 2008 10:28

Idag har lillan haft.


Tunika rosa m.bruna pandor från Meandi

Byxor velour bruna från Lindex

Strumpor rosa från IdaT

Bib brun från NameIt

Av Sofia - 22 april 2008 08:50

Idag har jag lillan själv..inga problem..inte med bröstet i alla fall!


Men min rygg!! Bättre än i går morse men inte bra! Lillan busar och är på allt hon inte får..och det gör så ont i ryggen så jag är helt gråtfärdig:( Inte kommer man fram snabbt till henne heller..aj aj...och så blir man ju arg på henne när hon inte slutar att vara på allt! Humöret färgas verkligen när man har ont...


Dumma dumma rygg!!

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards