Alla inlägg den 6 april 2008

Av Sofia - 6 april 2008 21:47

Känns som om det är mycket att hålla reda på!


Håller på att skriva listor om vad som måste ordnas innan op, schema till barnvakterna och inhandling av lillans favoritmat! För att inte tala om att ringa försäkringskassor, facket, jobbet osv...


Tur att jag har tävlingen att sysselsätta mig med oxå;)


Så har jag ju ett meandi-party kvällen innan op (jag ska gå på ett alltså..inte ha ett hemma) Jag åker nog dit..men kanske inte stannar så länge? Jag vet inte riktigt...igentligen har jag väl allt jag vill ha från meandi tror jag..får kika lite på hemsidan;) Och bestämma mig imorgon eller så...har inte bestämmt mig om det är bra att göra nåt så man slipper tänka på op..eller om man vill vara lite mer med familjen innan op...


Bestämmer mig imorgon om det!


Mamma och lillasyster stormage var och hälsade på en liten stund idag:) Lillan flirtade vilt:) Charmtroll!

Gick igenom lite av rutiner inför barnvakt..mamma tar ledigt och är barnvakt halva dagen och minsta lillasyster andra halvan...


Lillan är lite täppt i näsan..hoppas att hon inte blir sjuk!!


Idag åt vi köttfärsås och spagetti med en färdig sallad från coop med fetaost och oliver i..den är jättemumsig! Och jag gillar inte ens svarta oliver;)

Av Sofia - 6 april 2008 21:43

I natt 00.00 tar tävlingen slut!! Sen ska jag ta och lotta ut priser imorgon:)


Så vinnarna ska bli meddelade imorgon:D Kul!


Måste tacka igen för alla fina kommentarer! Och man blir ju aldeles smickrad och röd om kinderna vad många som kikar in varje dag! Och som lagt min blogg bland länkar och favoriter:)


No pressure here...;D

Av Sofia - 6 april 2008 21:30

Nu har vi varit på bytaredag:) Det var kul..nja..kanske inte tyckte lillan...eller rättare inte kul alls tyckte lillan! :)


Men det gick ändå! Vi inhandlade:


En body prickig från Trendy wear för 15:-

En fuskskinn/galonaktig kappa från Lindex för 18:-

En frotte bodysuit/badkappa med ben för 22:-

Kavatsandaler för 20:-


en Briospis för 110:- (med massa bestick och kastruller)

Några spel och en ratt till pc


Inte så dumt:)


Frottesuiten är jättehäftig tycker jag:) Mysig att ha efter badet!


Bild kommer;) hi hi


Nu när jag la in bilden såg jag att det var fettfläckar på trendywearbodyn..men de sysn inte i verkligheten i alla fall:)

Av Sofia - 6 april 2008 20:50

Vilken dröm;) I rosa med fjärilar *sååå fin!* :D


Den finns här! Och med matchande stövlar!;D

http://kidzshop.jetshop.se/default.aspx

Av Sofia - 6 april 2008 18:29

Idag har lillan haft:


Body boo boo girl rosa från Gaia&Ko

Byxor velour bruna från Lindex

Strumpor rosa från IdaT

Bib rosa


Senare under dagen hade hon samma body men med brun kjol från HM till! Jättegulligt! :D

Av Sofia - 6 april 2008 06:24

men vi är uppe, lillan och jag!...Uppe med tuppen..nä, inte ens den är uppe!


Varit uppe i en timme..hunnit med frukosten oxå men *gäsp*


Får knipa en lur när lillan sover middag...

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards