Alla inlägg den 25 april 2008

Av Sofia - 25 april 2008 19:35

Vi har ätit grillad kyckling med grekisk sallad:D *mums*


Och så har vi lite fredagsmums..chips, godis bönor med dipp:)


Maken och sonen spelar tv-spel och lillan är urarg för att hon inte får tugga på sladdarna;) hi hi


Och jag är lite öm..har ju varit och handlat...


Imorgon är det barnloppis, hoppas på att fynda:D


Och vagnen hade tydligen inte kommit för de har inte ringt idag...


Kikade på den gula kjolen på Lindex..men den var lite för blekgul för min smak..hade velat ha lite kraftigare färg:) Och en orange! Absolut en orange kjol!

Av Sofia - 25 april 2008 19:32

Idag har lillan haft:


Klänning rosa m.katter från IdaT

Tihgts rosa m.katter från IdaT

strumpor bruna från Lindex

Bib brun m.apor från IdaT


Utekläder:

Kofta brun omlott m.blomma från Meandi

Sommarhatt rosa sköldis från Meandi


Varmt och skönt idag:)

Av Sofia - 25 april 2008 09:34

Idag borde vagnen komma! Hoppas dom ringer om det idag:)


Ser fram emot att få provköra den! Hoppas att den är så bra och smidig som jag tror!


Funderade lite om man skulle försöka sälja den andra vagnen på barnloppisen eller bytaredagen...men jag tror att jag vill ha lite för mycket för den..men det skadar nog inte att prova! Så slipper man sätta ut annons...ska fundera över det i alla fall:D

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards