Alla inlägg den 17 april 2008

Av Sofia - 17 april 2008 21:34

Idag har lillan haft:


Klänning vit med tapetmönster från Lollopard

Byxor velour svarta från Lindex

Strumpor vita från Lindex

Bib vit

Av Sofia - 17 april 2008 20:53

Titta så fina tröjor som kommer på Lindex nu i dagarna!


Den med oranga moln är jättesöt! Är mycket förtjust i orange;)


Har börjat plocka fram lite i nästa storlek, hon växer ju lillsnuttan! Så nu åkte storlek 80 fram:D Hade mycket fint i växa-i-kassen!


Tänkte jag skulle fota hennes garderob nån dag, för kuls skull:D

Av Sofia - 17 april 2008 20:45

Idag har jag faktiskt lite ont...


Har varit i farten idag..duschat, varit på öppna förskolan, handlat, lagat mat...


Duschandet gick väl bra;) Men inte höll de nya bandagen för att duscha heller! Nänä..släppte i en hörna så det blev typ vattenballong! Tur att när vi var på bvc så bad jag om lite sån där genomskinlig plåstergrejs..så jag kunde sätta på nya förband! Men jag har haft armen upp så mycket att det övre såret ömmar rätt mycket nu...har väl gjort mer än jag borde...får ta det lugnt ikväll och imorgon...


Lillan tycker att det är jättehärligt på öf:) Det har inte varit så många barn de sista gångerna..och det passar henne utmärkt! Då har hon nästan hela golvet för sig själv att springa på och det blir inte så högljudt..hon gillar lite lugn;D


Ikväll har hon myst i mammas famn, såå lycklig:D



Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards