Alla inlägg den 3 april 2008

Av Sofia - 3 april 2008 21:41

Håller helt med Angeliciuos!!


Den rosa tunikan är supersnygg!!


Fast den svarta är inte dum den heller;D


Synd att jag inte hittar den rosa i sverige..nån som vet nånstans den finns???

Av Sofia - 3 april 2008 21:06

Glöm inte att skriva ner nåt sätt jag kan kontakta er på!!!!!!!!!!!!!


Eller vilket pris ni vill ha!!!!!!


Nån har missat kontaktsätt, nån glömt skriva vad de vill vinna, nån har en länk till en blogg som inte funkar!!


Bara så det blir rättvist!

Av Sofia - 3 april 2008 21:00

Jag försöker komma på sätt att sprida ryktet om tävlingen! La in ett inlägg på familjeliv oxå ikväll...vet inte riktigt var mera man kan skriva?


Tävlingen är ju inte igång under så lång tid:)


Många kikar in men det är faktiskt inte så många som tävlar!


Kanske inte priserna faller i smaken? ;D


Kul att många röstar på min lilla omröstning dock:D

Av Sofia - 3 april 2008 20:55

Tänkte att maken skulle natta lillan, ja gå med henne tills hon somnar...


Men se det gick inte....hon skrek och ville bara ha sin mamma..och till slut gav maken upp! *skakar på huvudet*


Hur ska det bli när jag inte KAN natta eller ta över???? Efter operationen om mindre än en vecka så går det ju inte!!


Nä, nytt försök imorgon antar jag:( Hon kommer att skrika dubbelt så länge förmodligen...


Inte så kul att sitta och höra "mamma maaammaaa" heller kan jag säga..men hon måste ju vänja sig! Synd att detta är i värsta mammiga perioden!

Av Sofia - 3 april 2008 20:50

Lillan hade kul:)


Sprang omkring och var överallt! Mamma får minsann knappt sitta still!


Dock var det lite jobbigt, dels talade jag om för några att jag har bröstcancer...hemma så är allt som vanligt (nästan i alla fall) men när man berättar...så dyker känslorna upp till ytan igen..


Sen känns det som om man har en tyngd...en sorg..inom sig..svårt att förklara...men man är liksom inte samma person som man var för några veckor sen! :(


Men visst var det trevligt att komma ut och träffa folk:) Och lillan hade jättekul, inte för att hon leker MED någon direkt men de är ju i åldern då de leker brevid varandra:D


Av Sofia - 3 april 2008 18:51

Glöm inte bort tävlingen!


Nu när jag skriver inlägg så försvinner ju inläggen med tävlingen längre ner på sidan!


Men tävlingen finns under kategorin "tävling" ;D

Av Sofia - 3 april 2008 18:49

Såna här är mycket bra att ha! När man har små barn i alla fall;)


Bib eller dregellapp..funkar i alla fall bra när man inte vill ha blöta kläder:) Eller små kexrester;)


Har i de flesta färger...saknar gul!!!


Blir snyggt oxå när man kan matcha kläderna:D

Av Sofia - 3 april 2008 18:34

Idag har lillan haft:


Body gul och vitrandig med cerisa kantband från Lindex

Byxor frotte fuschia från Meandi

Bib cerise från Pippi.dk

Strumpor gula godisråttor från meandi


Och allt matchar MYCKET bättre i verkligheten än vad det ser ut att göra på bilderna;)

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards