Alla inlägg under mars 2008

Av Sofia - 6 mars 2008 10:24

Japp, det ska jag ha en! Snart!


Tänkte mig nåt presentkort på nån webbaffär som pris kanske? Kunde ju vara kul!


Nåt i stil med skriv inlägg om nånting jag skrivit som är värt att kommentera? Bra dåligt med bloggen? Eller kanske bästa motiveringen? Rösta på favoritklädmärket? Vad saknas i klädväg här? Tja, nåt sånt;)


Får se hur jag gör:)

Av Sofia - 6 mars 2008 10:18

Sånt kul har jag hållit på med denna morgon!


Diskat av alla lillans nappar, brukar göra det nån gång i veckan..diska och koka...oftare om hon är sjuk! Hittade 8!?! nappar i sängen! Det ligger säkert några under med..men jag orkar inte kräla under just nu! Jag får sonen att göra det i eftermiddag istället;)


Diskat undan alla tallrikar och burkar som lillan använder...


Sorterat smutstvätt *urkul*


Faktiskt druckit kaffe men:D


Packat väskan (inte färdigt än)


Plockat fram kläderna hon ska ha idag...


Och nu bloggar jag lite medans lillan går runt och busar;D


Mitt liv är sååå inte intressant;)

Av Sofia - 6 mars 2008 10:17

Kanske skulle nämna att sonens tårtor föreställde bilder från WoW (world of warcraft)


Ja, och Nintendo gameboys ;)

Av Sofia - 6 mars 2008 10:15

Idag har lillan haft:


Morgon:

Bodysuit vit m.guldgröna miniklöver från Hollys


Dag:

Tunika vit m.bruna och gula glassaf på från Polarn och Pyret

Byxor gula velour från Lindex

Strumpor gul/svarta som ser ut som små kinaskor från trumpette


Kväll:

Bodysuit rosa med vit döskalle från Dunnis

Av Sofia - 5 mars 2008 22:24

Tänkte att jag skulle visat Molotröjan jag fyndade idag..men hittar ingen bild...jag ska fota den så småningom!


Så länge så tar vi denna bilden, tyget är samma som på ärmarna på tröjan..sedan är min tröja ljusgrön på "magen" och rosa muddar..


Kan ni föreställa er den? Får se om ni har rätt när jag lägger upp bilden sen!


:D

Av Sofia - 5 mars 2008 21:57

Tänk om man kunde baka såhär!!!


Detta hade helt klart varit tårtor sonen älskat!!


Hur coola som helst;)


Undrar om det finns någon som kan göra såna här i närheten? Tror inte det faktiskt!

Av Sofia - 5 mars 2008 21:31

På tal om tårtor;D


Här är nog drömtårtan! Lillan älskar ju Nicke nyfiken!

Och tänk vad härligt om Nicke Nyfiken kalaspaketet hade funnits i sverige!


:( vilket u-land vi bor i!! ;)


Annars gillar jag stjärntårtan på Angelicious sida!!! Den var jättefin:D

Av Sofia - 5 mars 2008 21:16

Var ju iväg på en annan öppna förskola än den jag brukar idag..var ju tvungen att kolla om jag vunnit nåt..


Det hade jag..en anskrämlig i guld knubbig ängel!! Huvaligen! Undrar om man kan lämna tillbaka den;)


Annars var det kul att träffa lite nytt folk! Är i alla fall en tjej som har kläd och modeintresse där...synd att lillan INTE gillade hennes pojk! Lillan skrek i högan sky bara han tittade på henne!


Visst hon blev rejält luggad av en annan liten kille igår..men  det var ju en annan unge ju!


Ja, efter en stund lugnade det sig, när hon fått lite mat i sig;) Så sen lekte hon fint:) Hittade på en ny lek, gå omkring och blunda! Hmm funkade kanske lite sisådär! :D


Och så har vi varit och handlat lite ballonger till kalaset! Nu ska jagt bara städa med!!!! Blir väl typ fredag natt eller nåt;)



Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards