Alla inlägg under april 2008

Av Sofia - 6 april 2008 21:30

Nu har vi varit på bytaredag:) Det var kul..nja..kanske inte tyckte lillan...eller rättare inte kul alls tyckte lillan! :)


Men det gick ändå! Vi inhandlade:


En body prickig från Trendy wear för 15:-

En fuskskinn/galonaktig kappa från Lindex för 18:-

En frotte bodysuit/badkappa med ben för 22:-

Kavatsandaler för 20:-


en Briospis för 110:- (med massa bestick och kastruller)

Några spel och en ratt till pc


Inte så dumt:)


Frottesuiten är jättehäftig tycker jag:) Mysig att ha efter badet!


Bild kommer;) hi hi


Nu när jag la in bilden såg jag att det var fettfläckar på trendywearbodyn..men de sysn inte i verkligheten i alla fall:)

Av Sofia - 6 april 2008 20:50

Vilken dröm;) I rosa med fjärilar *sååå fin!* :D


Den finns här! Och med matchande stövlar!;D

http://kidzshop.jetshop.se/default.aspx

Av Sofia - 6 april 2008 18:29

Idag har lillan haft:


Body boo boo girl rosa från Gaia&Ko

Byxor velour bruna från Lindex

Strumpor rosa från IdaT

Bib rosa


Senare under dagen hade hon samma body men med brun kjol från HM till! Jättegulligt! :D

Av Sofia - 6 april 2008 06:24

men vi är uppe, lillan och jag!...Uppe med tuppen..nä, inte ens den är uppe!


Varit uppe i en timme..hunnit med frukosten oxå men *gäsp*


Får knipa en lur när lillan sover middag...

Av Sofia - 5 april 2008 22:15

Glöm inte bort att tävlingen fortfarande pågår!!


Kika under kategori tävling!!

Av Sofia - 5 april 2008 21:45

Imorgon är det en bytaredag i närheten!


Jättekul!


Förra gången fyndade jag meandi, p.op och lite kul bäbisprylar..som en Tummytub:D


Hoppas på att hitta en fin, billig hokus pokus stol till lillan! Och kläder förstås! ;D


Hmm, undra om vi kommer att vara först på plats detta året oxå? hi hi

Av Sofia - 5 april 2008 21:43

Idag har lillan haft:


Tunika med små blommor på från HM

Lila velourbyxor från Lindex

Lila strumpor från Lindex

Lila bib från Pippi.dk


Fast på bilden ser det väldigt blått ut:)

Vis från igår..så tog jag bild på kläderna medans de fortfanade ligger stilla;D

Av Sofia - 5 april 2008 21:38

Vi körde till affären i stan och köpte hem ett lass fruktpure! Lillan är lite känslig mot mango och här hemma har de bara fruktpureer med mango i!! Dumt!


Så när vi är iväg så köper jag hem massor:) Mest hipp, men även semper har bra!


Sen såg jag en glimt av min framtid tror jag...såg en tjej..i min ålder..kanske yngre..hennes hår var så tunnt, så tunnt...man såg "huvudet" igenom det lilla hår som var...stackars...


När mitt hår ser ut så ska jag ha keps eller bandana eller så..så ingen tittar ut mig...jag bara kikade i förbifarten på henne..(hoppas att jag inte tittade ut henne i alla fall!!)..eftersom jag själv kommer att tappa håret...jag vet, jag vet..bisak! Men det är ju liksom det som syns..och lite fåfäng är man ju!

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards